Gość zwkrz Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam, Z uwagi na to, że chciałem odczytać błędy z komputera ( świeci się auto z kluczykiem ) podłączyłem dzisiaj interfejs do łącza pomiędzy fotelami. Nie znam się dokładnie i nie spisałem symbolu ale to jest łącze do kompa poprzez USB. I nasze zaskoczenie, program diagnostyczny znajduje interfejs na com4 ale nie łączy się z ECU ! Gdzie szukać przyczyny ? Wtyczka ? kable ? zaznaczam, że astra G pracuje normalnie, odpala itp. proszę o pomoc, Krzysiek P.S dodam, że 2 miesiące temu demontowałem zestaw głośnomówiący nokii. Kłopot miałem z odłaczeniem od radia. Czy za radiem albo od strony pasażera idą przewody z łącza diag. do komputera ? Może jakiś bezpiecznik ? chociaż jak sprawdzałem napięcie na styku chyba 16 jest prąd, na 7 jakiś niewielki a na 4 i 5 też coś było   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mati8867 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Sprawdź, czy interface łączy się z innymi modułami obecnymi w aucie - ABS, Airbag, Chłodzenie silnika itp. Jeżeli nie to problemu szukaj w sterownikach - interface na USB lubią miewać pod tym kątem problemy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OKO50 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 A o jakim interfejsie mowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwkrz Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A o jakim interfejsie mowa? ... przeprasza, że tak długo jeden intrefejs to jest pod RS232 VAG OPEL-BMW z wtyczką OBD2 a druga wtyczka jest 4 przewodami do złącza Opla - tu jest problem bo po podłączeniu jest komunikat zby podłączyć pin chyba 7, drugi to MultiScan chyba 3.5 albo 4.0 pod USB i tu jest ten brak łączności z ECU Jakieś sugestie ? opisałem swoimi słowami, bo nie znam się bardzo na interfejsach pozdrawiam, zwkrz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 problem ze sterownikami, lub interfejs uszkodzony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwkrz Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 problem ze sterownikami, lub interfejs uszkodzony ale na "starszych" oplach ten interfesfs działa. Co proponujesz, najnowsze oprogramowanie ? Bo tak jak pisałem on widzi i znajduje interfejs na com3 lu 4 ale nie może podłączyć się do ECU   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michał64 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 !.7 dti to isuzu. Z tego co czytam na necie to są problemy z obsługą tych silników przez interfejsy, przynajmniej te tańsze. Sam zrobiłem taki na max 232 z tej strony. http://slacklist.olek.waw.pl/smietnik/OBD2/. U mnie astra G y17dt isuzu czyta i kasuje błędy.łączy się z abs, klimatyzacją niestety z silnikiem nie. Sprawdzałem go u kolegi na astrze F 1.6 benzyna, u niego łączył się z silnikiem i innymi układami. Tak przy okazji może ktoś z was posiada interfejs sprawdzony na astrze G silnik y17dt isuzu. Chodzi mi o interfejs w granicach 300 zł, taki którym będzie można połączyć się z tym silnikiem, podejrzeć parametry na żywo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.