Gość mini Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 witam, kupiłem tydzień temu combo 1.3 cdti, dzisiaj rano zaczęła mrygać kontrolka świec żarowych po kilku kilometrach silnik wszedł na bardzo wysokie obroty, zadymiło się wewnątrz i na zewnątrz, wyłączyłem zapłon ale silnik nadal pracował wyskoczyłem z auta i czekałem co się stanie pracował na maksa ze dwie minuty i padł, co się stało? teraz kręci ale nie odpala, świeci się kontrolka silnika. pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37863-13-cdti-silnik-pracuje-zap%C5%82on-wy%C5%82%C4%85czony-kupa-dymu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brynio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 wg Twojego opisu miałeś do czynienia z takim czymś jak tutaj. http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/05/25/choroba-szalonych-diesli.aspx jednak z racji tego, że wszystkie diesle z jakimi się spotkałem były bez turbo są to tylko moje przypuszczenia Swoją drogą strasznie musisz nie lubić swojego opelka skoro jego "krzywda" tak Cię cieszy - " "   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37863-13-cdti-silnik-pracuje-zap%C5%82on-wy%C5%82%C4%85czony-kupa-dymu/#findComment-9284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 No niestety to były typowe objawy zassania przez silnik do komór spalinowych oleju silnikowego.... teraz prawdopodbnie silnik nadaje się do kapitalki lub na złom...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37863-13-cdti-silnik-pracuje-zap%C5%82on-wy%C5%82%C4%85czony-kupa-dymu/#findComment-9277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babba Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 No niestety to były typowe objawy zassania przez silnik do komór spalinowych oleju silnikowego.... teraz prawdopodbnie silnik nadaje się do kapitalki lub na złom... zgadzam się. a spowdowane byłoto na 99% zbyt wysokim poziomem oleju silnikowego rozrzedzonego paliwem. mrugająca kontrolka świec wymusza na kierowcy wypalenie dpf-a ajak tego nie zrobimy prawidłowo to efektem jest miedzy innymi rosnący poziom oleju który miesza się z paliwem.. za duzo oleju - poszedł syf turbo padło i zassało olej niestety. współczuję...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37863-13-cdti-silnik-pracuje-zap%C5%82on-wy%C5%82%C4%85czony-kupa-dymu/#findComment-7651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.