Gość Kamilwsp Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, Mam Opla Astrę 1,7 DT rok produkcji 1998/1999. Ostatnio jechałem Oplem, przy zmianie biegu 2 na 3 zapaliła się kontrolka silnika, samochód zgasł i nie odpali. Odstawiłam samochód do mechanika 4 dni temu, podłączył samochód do komputera a komputer nie wykrył żadnej usterki, samochód dalej nie pali, podobno pompa paliwa posiada wszystkie odpowiednie parametry ale nie podaje paliwa. Pomóżcie co mogło się tutaj zepsuć, jak naprawić usterkę. Po wymianie rozrządu przejechane jest 40 tys. Trzy tygodnie temu robiony był kapitalny remont silnika ponieważ na 1000 km brał litrę oleju i strasznie czarny dym szedł z wydechu, głowica była sprawdzana i regenerowana. Po tej naprawie przejechałem 1300 km, samochód zgasł i nie odpali. Powiedzcie co może być przyczyną awarii i ile będzie kosztować naprawa. Za naprawę silnika dałem 1600 zł. kolego ewidentny brak zasilania. dziwny ten mechanik ze tylko podlaczyl pod komputer. samo podlaczenie i zobaczenie bledow niczego nie zmieni. od czego sa wartosci pomiarowe? czujnik wału powinno wykazac. masz pompe wtryskową tutaj od przodu czy ta przy sciane grodziowej? pzdr Odstawiłem samochód do innego mechanika, on stwierdził sterownik pompy wtryskowej zamontowany z przodu na pompie. Czekam na naprawę samochodu i na wycenę kosztów. nie wydaje mi sie ze to wina elektroniki. w takim przypadku pokazaloby jakikolwiek blad. ja obstaje za tym co napisalem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37890-opel-astra-h-17-cdti-disel-nie-odpala/page/2/#findComment-376797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.