Skocz do zawartości

Opel astra h 1,7 cdti disel nie odpala


Gość lukasz81111

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukasz81111

Hej, mam problem z moja Astra III 1.7 CDTI, Problem polega na odpalaniu, ...rozrusznik po wymianie na nowy wtryski sprawdzone. pompa wtryskowa sprawdzona

wymieniony filtr paliwa

, no i dalej nic wcześniej odpalał od czasu do czasu a teraz już wcale kręci ale nic jedynie Plakiem albo samostartem jak go się psiknie to odpala. jak się go już odpali Plakiem chodzi idealnie proszę o pomoc co może być przyczyną:x???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz81111

Nie ma żadnych błędów. kompresja na cylindrach jest w granicach od 25 do 27 atmosfer

rozrząd ustawiony dobrze czujnik temperatury sprawny nie wiem jaki jest wtrysk przy rozruchu jak to można sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy na forum pisali o możliwości korekty dawki wtrysku paliwa (czy tez regulacji kata wyprzedzenia zapłonu) tak by polepszyć poranny rozruch.Może to to?

 

techem badz opcomem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Mam Opla Astrę 1,7 DT rok produkcji 1998/1999. Ostatnio jechałem Oplem, przy zmianie biegu 2 na 3 zapaliła się kontrolka silnika, samochód zgasł i nie odpali. Odstawiłam samochód do mechanika 4 dni temu, podłączył samochód do komputera a komputer nie wykrył żadnej usterki, samochód dalej nie pali, podobno pompa paliwa posiada wszystkie odpowiednie parametry ale nie podaje paliwa. Pomóżcie co mogło się tutaj zepsuć, jak naprawić usterkę. Po wymianie rozrządu przejechane jest 40 tys. Trzy tygodnie temu robiony był kapitalny remont silnika ponieważ na 1000 km brał litrę oleju i strasznie czarny dym szedł z wydechu, głowica była sprawdzana i regenerowana. Po tej naprawie przejechałem 1300 km, samochód zgasł i nie odpali. Powiedzcie co może być przyczyną awarii i ile będzie kosztować naprawa. Za naprawę silnika dałem 1600 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jezior30

Hej, mam problem z moja Astra III 1.7 CDTI, Problem polega na odpalaniu, ...rozrusznik po wymianie na nowy wtryski sprawdzone. pompa wtryskowa sprawdzona

wymieniony filtr paliwa

, no i dalej nic wcześniej odpalał od czasu do czasu a teraz już wcale kręci ale nic jedynie Plakiem albo samostartem jak go się psiknie to odpala. jak się go już odpali Plakiem chodzi idealnie proszę o pomoc co może być przyczyną:x???

Sprawdź czujnik prędkości obrotów wału korbowego lub wałka rozrzadu. Miałem taki problem auto kręciło nie odpalało a jak odpaliło to po paru kilometrach gasło.

Edytowane przez jezior30
regulamin forum 3.1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamilwsp

Witam,

Mam Opla Astrę 1,7 DT rok produkcji 1998/1999. Ostatnio jechałem Oplem, przy zmianie biegu 2 na 3 zapaliła się kontrolka silnika, samochód zgasł i nie odpali. Odstawiłam samochód do mechanika 4 dni temu, podłączył samochód do komputera a komputer nie wykrył żadnej usterki, samochód dalej nie pali, podobno pompa paliwa posiada wszystkie odpowiednie parametry ale nie podaje paliwa. Pomóżcie co mogło się tutaj zepsuć, jak naprawić usterkę. Po wymianie rozrządu przejechane jest 40 tys. Trzy tygodnie temu robiony był kapitalny remont silnika ponieważ na 1000 km brał litrę oleju i strasznie czarny dym szedł z wydechu, głowica była sprawdzana i regenerowana. Po tej naprawie przejechałem 1300 km, samochód zgasł i nie odpali. Powiedzcie co może być przyczyną awarii i ile będzie kosztować naprawa. Za naprawę silnika dałem 1600 zł.

 

kolego ewidentny brak zasilania. dziwny ten mechanik ze tylko podlaczyl pod komputer. samo podlaczenie i zobaczenie bledow niczego nie zmieni. od czego sa wartosci pomiarowe? czujnik wału powinno wykazac. masz pompe wtryskową tutaj od przodu czy ta przy sciane grodziowej?

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam Opla Astrę 1,7 DT rok produkcji 1998/1999. Ostatnio jechałem Oplem, przy zmianie biegu 2 na 3 zapaliła się kontrolka silnika, samochód zgasł i nie odpali. Odstawiłam samochód do mechanika 4 dni temu, podłączył samochód do komputera a komputer nie wykrył żadnej usterki, samochód dalej nie pali, podobno pompa paliwa posiada wszystkie odpowiednie parametry ale nie podaje paliwa. Pomóżcie co mogło się tutaj zepsuć, jak naprawić usterkę. Po wymianie rozrządu przejechane jest 40 tys. Trzy tygodnie temu robiony był kapitalny remont silnika ponieważ na 1000 km brał litrę oleju i strasznie czarny dym szedł z wydechu, głowica była sprawdzana i regenerowana. Po tej naprawie przejechałem 1300 km, samochód zgasł i nie odpali. Powiedzcie co może być przyczyną awarii i ile będzie kosztować naprawa. Za naprawę silnika dałem 1600 zł.

 

kolego ewidentny brak zasilania. dziwny ten mechanik ze tylko podlaczyl pod komputer. samo podlaczenie i zobaczenie bledow niczego nie zmieni. od czego sa wartosci pomiarowe? czujnik wału powinno wykazac. masz pompe wtryskową tutaj od przodu czy ta przy sciane grodziowej?

pzdr

Odstawiłem samochód do innego mechanika, on stwierdził sterownik pompy wtryskowej zamontowany z przodu na pompie. Czekam na naprawę samochodu i na wycenę kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności