Gość matt_harderzz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Akumulator jest prawie nowy, jeszcze gwarancja nie wyszła, także na pewno jest dobry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-420478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gustlik Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Też mam ten problem. Odłączałem na co dzień aku i rano jakoś odpalam. Mój aku w kwietniu skończy rok od kupna. Radio odłączyłem - sam montowałem w/g kostek podłączeniowych(przelotkę dokupowałem) - CB odłączyłem bo podpinałem bezpośrednio pod aku na bezpieczniku po drodze. Radio wyjęte, CB odłączone i jak zostawię mojego DEMONA PRĘDKOŚCI na noc przy podłączonym aku to rano kiszka i do pracy przy -20 muszę odpalać ROŁVVER i ubierać się grubiej przez co nie raz się spóźniłem do pracy Edytowane 5 Lutego 2012 przez Gustlik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-426202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazek1990 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 ściągnij kleme +,i podepnij amperomierz w te kleme ,a drugą wtyczke z amperomierza do akumulatora i ustaw na amperomierzu 10A,potem bezpieczniki wyciągaj jak masz wszystko wyłaczone i bedzięsz wiedział ktory bezpiecznik najbardziej ci zabiera prądu.Mi brał bezpiecznik 24,dzisiaj zrobiłem mały porządek z kablami przy bezpiecznikach i z poboru mocy 0,45A,spadło do 0,01A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-426212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikostratus Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Sprawdz podłaczenie radia. Ja przejechałem na radiach Alpine. Połaczyłem razem plus czerwony i zółty i efekt był taki ze jak samochód postał 2 dni to nie można go było odpalic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-426506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość End Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Pierwsza rzecz jaka należy zrobić to sprawdzić czy nie ma upływów prądu dopuszczalna wartość to 1-3 mA (oczywiście wszystkie odbiorniki prądu odłączone fizycznie (wystarczy wyciągnąć bezpiecznik przy urządzeniu, a nie na obwodzie w rozdzielnicy głównej) od instalacji np radio. Jeżeli wszystko jest ok to trzeba zając się akumulatorem. Jeżeli jest upływ to musimy naprawić uszkodzony obwód. Tak na marginesie aby rozładować naładowany akumulator 50 Ah do zera w ciągu doby upływ prądu musiałby wynosić 2500 mA. Drugi etap to naładowanie akumulatora i po powiedzmy 2 dniach spoczynku sprawdzenie jego parametrów. Napięcia, gęstości elektrolitu, ewentualna próba uruchomienia auta (kilkanaście razy). Jeżeli akumulator jest zdrowy to przyczyna leży w układzie ładowania - jego niesprawności. To cała filozofia w skrócie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-426620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość End Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 ściągnij kleme +,i podepnij amperomierz w te kleme ,a drugą wtyczke z amperomierza do akumulatora i ustaw na amperomierzu 10A,potem bezpieczniki wyciągaj jak masz wszystko wyłaczone i bedzięsz wiedział ktory bezpiecznik najbardziej ci zabiera prądu. Błąd powinno się podłączać amperomierz miedzy nadwozie, a biegun ujemy akumulatora. Wynika to z kierunku ruchu elektronów. To taki mały bardzo istotny szczegół.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-426624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitoldo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Błąd powinno się podłączać amperomierz miedzy nadwozie, a biegun ujemy akumulatora. Wynika to z kierunku ruchu elektronów. To taki mały bardzo istotny szczegół. Stary wątek, ale tak zapachnialo średniowieczem, że nie mogę się oprzeć Ciekawe gdzie uczą takich mądrości apropos kierunku elektronów i pomiaru natężenia prądu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-470658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość End Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Stary wątek, ale tak zapachnialo średniowieczem, że nie mogę się oprzeć :zdziwko:/> Ciekawe gdzie uczą takich mądrości apropos kierunku elektronów i pomiaru natężenia prądu... W Malborku na zamku krzyżackim. Jeżeli wierzysz, iż elektrony przemieszczają się od przysłowiowego "plusa" do "minusa" to gratuluję wiedzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-470668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 No w anty-świecie na pewno... No i w ok. 7 miejscach na ziemi (szacuje bo nie sprawdzałem dokładnie) A tak naprawdę nie ma znaczenia gdzie będzie podpięty amperomierz, grunt by z odpowiednią polaryzacją i zamykał obwód nie zwierając   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38021-astra-f-roz%C5%82adowywanie-akumulatora-do-zera/page/2/#findComment-470670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.