Skocz do zawartości

1.7 cdti 2005 odpalanie z bialym dymkiem


Gość vitalone

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vitalone

witam

mam asterke od tygodnia jak w temacie rok 2005 1.7 cdti 80 km przebieg 145 tys. wymieniony kompletny rozrzad zalany syntetykiem castrola brak bledow na komputerze

meczy mnie jedna zagadka

po calonocnym staniu pod chmurka wsumie temperatury nie spadaja ponizej 0 astra dlugo odpala, kreci kreci ok 4-5 s nie krztusi sie ale za to pusci sporo bialego dymka. sporo juz przeczytalem na podobne tematy slyszalem na wlasne uszy jak pali inny opel wiec chyba marka tak ma ze odpala po chwili ale jak w moim przypadku ok 5s i dymek moze forumowicze cos podsuna bo nie wiem czy mam sie zaczynac bac

dzieki

pozdrawiam

chmura bialego dymu i 5 sek. krecenia to moim zdaniem jest troche nie tak nikt nie ma nic dopowiedzenia na ten temat :hyhy:

 

scaliłem posty/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vitalone
zbyszek670, przeczytalem artykul i mam tu pytanie do Ciebie poniewaz bialy dym pojawia sie tylko przy odpaleniu samochodu ktory cala noc stal. przy innych odpaleniach samochod odpala szybciej i bez dymu (przynajmniej jest nie zauwazalny w lusterkach) czy mam zaczac cos z tym robic :beer: sprawdzac na poczatek uszczelke pod glowica czy narazie czekac i sie nie martwic :beer: asterke mam dopiero od tygodnia wiec sie dopiero zapoznaje z autem i forum prosze o rade dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

przeczytalem artykul i mam tu pytanie do Ciebie poniewaz bialy dym pojawia sie tylko przy odpaleniu samochodu ktory cala noc stal. przy innych odpaleniach samochod odpala szybciej i bez dymu (przynajmniej jest nie zauwazalny w lusterkach) czy mam zaczac cos z tym robic

Obserwuj czy płyn Ci znika ze zbiorniczka a tu masz temat odnośnie uszkodzonej UPG:

http://forum.opel24.com/objawy-uszkodzenia-uszczelki-glowicy-vt42102.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vitalone

ostatnio po trasie ok 500 km sprawdzalem plyn chodniczy byl w normie teraz mam 500 km w miescie jutro zaczne obserwowac wszystkie objawy ktore sa wymienione w artykule ktory mi poleciles

czy takie naprawy jak uszczelka pod glowica lub jej pekniecie jest drogie w naprawie :beer:

dziekuje Ci bardzo za pomoc i rady do uslyszenia pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności