Skocz do zawartości

ginacy plyn chlodzacy


Gość przemek24

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemek24

witam, w mojej astrze 2.0diesel dtl jakis czas temu wymienilem plyn chlodzacy na zimowy czyli zdjalem gumowy waz ktory wchodzi do chlodnicy i zlecial plyn,zalozylem waz spowrotem i nalalem plynu do zbiorniczka tak jak tam jest pokazane czyli okolo polowa tego zbiorniczka,mam problem bo co spojrze pod maske to zbiorniczek jest pusty, czy powinieniem odpowietrzyc jakos caly uklad? czy to normalne?zadna kontrolka nie wyskakuje,z weza ktory zdjalem nie leci plyn, prosze o porade dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

Podłącze się do tematu:P

Mi też ginie płyn chłodniczy;/...patrzyłem wszędzie czy nie ma wycieków i nic nie widać, sucho...ale ostatnio miałem wymienianą uszczelke pod głowicą...czy mechanik mógł źle ją założyć i dlatego ubywa płynu chłodniczgo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrusss1970
Krzysiek22, a czy po wymianie uszczelki objawy zniknęły (te które były przed wymianą uszczelki) bo jeśli nie to jeszcze może być pęknięta głowica. Jeśli wszystko jest ok to sprawdź jeszcze czy na chłodnicy nie masz gdzieś mokre, bo pęknięcie chłodnicy nieraz ciężko zdiagnozować bo może cieknąć tylko jak chłodnica jest ciepła ale wtedy płyn od razu paruje i trzeba dobrze szukać, sam tak miałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

Głowica była sprawdzana u szlifiarza i planowana, nie byla pęknięta. Jutro z samego rana przejade sie troche i na ciepłym silniku zobacze czy nic nie paruje z chłodnicy.

Ogolnie Auto przed wymiana uszczeli nie miało komprsji i nie chciało odpalać, wiec wymienione było: uszczelka pod glowicą, wałek rozrządu, pierścienie, świece(4sztuki), zawory wydechowe, no i sprawdzenie i planowanie głowicy.

Auto teraz odpala, ale ciężko...ale wydaje mi sie że to jest wina źle ustawionego kąta wtrysku, bo auto jak odpali i jest śilnik zimny to mocno kompci(czyli dostaje za duzą dawke paliwa, no i słchac w silniku tak że mocniej klekocze niz powinien. ale jak juz silnik ciepły sie zrobi to chodzi ładnie i nic nie kopci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam kłopoty z płynem, miałem wymienianą chłodniczke oleju, na szczęscie było to latem więc płukałem układ wodą i jej nie ubywało, wczesną jesienią zalałem płyn.. No i od tego momentu zaczeły się jazdy..wcześniej ubywało mi z 1l na 1000km, a teraz 1l na 500.. Wszędzie jej sucho, w silniku nic nie przybywa..

Po przeczytaniu tematu zauważyłem że nie odpowietrzyłem układu, czy to może być tego konsekwencja i jakie mogą być jeszcze inne skutki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bujasz auto do 90C stajesz przed ścianą ktoś ci gazuje a ty układ odkręcasz i zakrecasz poprostu odpowietrzasz manualnie mi też ubywało po wymianie i tak zrobiłem i juz od poł roku poziom cały czas taki sam max :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności