Gość suar12 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam moja astra H 2006r. na zimnym silniku niemoże się rozpędzić , tzn. obroty maksymalnie 3000 i prędkość max. 100km pozatym przy dojechaniu do skrzyżowania obroty spadają do zera i gaśnie , W trakcie jazdy przy wciśniętym gazie do dechy obroty 3000max a jak wciskam sprzęgło to obroty wzrastają od razu na maxa tak choćbym ciągnął przyczepę kilkutonową .. Jak silnik się rozgrzeje to chodzi normalnie. Proszę o info. co może być przyczyną Pomimo zainstalowanej instalacji LPG objawy te zdarzają się na paliwie i po przełączeniu na gaz sytuacja ta sama zmieniłem pogrubienie tekstu/zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 na zimnym silniku niemoże się rozpędzić , tzn. obroty maksymalnie 3000 i prędkość max. 100km pozatym przy dojechaniu do skrzyżowania obroty spadają do zera i gaśnie ,Na zimnym silniku na jakim paliwie jedziesz kontrolka silnika się zapala   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suar12 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 na zimnym silniku niemoże się rozpędzić , tzn. obroty maksymalnie 3000 i prędkość max. 100km pozatym przy dojechaniu do skrzyżowania obroty spadają do zera i gaśnie , Na zimnym silniku na jakim paliwie jedziesz kontrolka silnika się zapala Różne paliwo 95 a nawet zalałem :Shell V-Power i bez zmian kontrolka żadna się niezapala , teraz zrobiło się cieplej i problem zniknął , tak jakby jakiś czujnik temperatury szwankował albo coś zamarzało na zimnym silniku niemoże się rozpędzić , tzn. obroty maksymalnie 3000 i prędkość max. 100km pozatym przy dojechaniu do skrzyżowania obroty spadają do zera i gaśnie , Na zimnym silniku na jakim paliwie jedziesz kontrolka silnika się zapala Różne paliwo 95 a nawet zalałem :Shell V-Power i bez zmian kontrolka żadna się niezapala , teraz zrobiło się cieplej i problem zniknął , tak jakby jakiś czujnik temperatury szwankował albo coś zamarzało no teraz po przejechaniu dłuższej trasy kontrolka silnika się zapaliła i świeci cały czas jade na komputer   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalh Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a jaki przebieg na LPG?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suar12 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a jaki przebieg na LPG? przebieg na gazie 73000 gaz montowany fabrycznie w oplu w niemczech jutro po podłączeniu do komputera napiszę więcej na innych forach czytałem że na gazie zawór EGR się zanieczyszcza??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalh Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a jaki przebieg na LPG? przebieg na gazie 73000 gaz montowany fabrycznie w oplu w niemczech jutro po podłączeniu do komputera napiszę więcej na innych forach czytałem że na gazie zawór EGR się zanieczyszcza?? tez istnieje mit/fakt o wypalaniu zaworów...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suar12 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Po podłączeniu do komputra wyszedł jakiś błąd związany z układem spalinowym po zresetowaniu kontrolka zgasła i narazie ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalh Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 suar12 uporałeś się na dobre z tym problemem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.