Gość michal20 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam Mam takie trochę głupie pytanie, czy przy wymianie przewodów przelewowych wraz z trójnikami trzeba odpowietrzyć układ paliwowy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 witaj kolego. oczytalem sie w tym troche mam ten sam problem, tak trzeba poluzowac wtryski pokrecic dwa cykle po 10 sekund az wywali cale powietrze z ukladu zakrecic i juz pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-2176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ok dzięki bardzo:) a jak już jesteś w tym opcykany to powiedz mi czy na 100% mogą to być przelewy???Powodem czego samochód rano nie chce palić Sprawdziłem wszystko ( świece, wymieniłem filtry, oleju w ropie nie było) może tak być że łapie powietrza przelewami ale oznak takich jak pocenie się przewodów itp nie będzie widać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-2108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 nie nie bedzie ale mamy ten sam problem z tym ze ja juz znalazlem na niego odpowiedz, nie trzeba bylo wymieniac raczej. u mnie byl filtr. nic sie nie pocilo a jednak filtr. wstawilem od golfa 3 byle jakiego diesla. odkrec filtr paliwa rano i zobacz czy bedzie paliwo i ile, jak jest paliwo do polowy to wstaw filtr od vw , moze byc jeszcze jakas czesc pompy, nie pamietam dokladnej nazwy, a koszt 1800 sam wiesz, wiec probuj. powodzenia. ale mysle ze trafie w Twoja usterke. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-1948 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Do końca nie wiem o co ci chodzi, jak odkręce pokrywe filtra no i załużmy że będzie tam połowa ropy w tym filtrze to co mam wyjąć wkład i wstawić od golfa 3, czy mam wywalić całą obudowę i założyć od VW 3 i zostawić tylko górną kopułę. Wytłumacz mi to dokładnie bo mam taki mętlik w głowie bo tyle tematów przeczytałem i już się zgubiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-1877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 najpierw zobacz czy masz po postoju paliwo w filtrze na full czy mniej, jak mniej to napisz ile w ok. cm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-1157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 a mam takie pytanie czy tobie auto cięzko odpalało i zaraz gasło czy nie??? u mnie auto może stać 6 7 godz a jak jest na plusie to dłużej i normalnie pali. tylko jak postoi całą noc to jest problem ale zależny od temperatury powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38666-przewody-przelewowe/#findComment-1116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.