Gość michal20 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam Mam takie trochę głupie pytanie, czy przy wymianie przewodów przelewowych wraz z trójnikami trzeba odpowietrzyć układ paliwowy??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 witaj kolego. oczytalem sie w tym troche mam ten sam problem, tak trzeba poluzowac wtryski pokrecic dwa cykle po 10 sekund az wywali cale powietrze z ukladu zakrecic i juz pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ok dzięki bardzo:) a jak już jesteś w tym opcykany to powiedz mi czy na 100% mogą to być przelewy???Powodem czego samochód rano nie chce palić Sprawdziłem wszystko ( świece, wymieniłem filtry, oleju w ropie nie było) może tak być że łapie powietrza przelewami ale oznak takich jak pocenie się przewodów itp nie będzie widać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 nie nie bedzie ale mamy ten sam problem z tym ze ja juz znalazlem na niego odpowiedz, nie trzeba bylo wymieniac raczej. u mnie byl filtr. nic sie nie pocilo a jednak filtr. wstawilem od golfa 3 byle jakiego diesla. odkrec filtr paliwa rano i zobacz czy bedzie paliwo i ile, jak jest paliwo do polowy to wstaw filtr od vw , moze byc jeszcze jakas czesc pompy, nie pamietam dokladnej nazwy, a koszt 1800 sam wiesz, wiec probuj. powodzenia. ale mysle ze trafie w Twoja usterke. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Do końca nie wiem o co ci chodzi, jak odkręce pokrywe filtra no i załużmy że będzie tam połowa ropy w tym filtrze to co mam wyjąć wkład i wstawić od golfa 3, czy mam wywalić całą obudowę i założyć od VW 3 i zostawić tylko górną kopułę. Wytłumacz mi to dokładnie bo mam taki mętlik w głowie bo tyle tematów przeczytałem i już się zgubiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterrrr Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 najpierw zobacz czy masz po postoju paliwo w filtrze na full czy mniej, jak mniej to napisz ile w ok. cm.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 a mam takie pytanie czy tobie auto cięzko odpalało i zaraz gasło czy nie??? u mnie auto może stać 6 7 godz a jak jest na plusie to dłużej i normalnie pali. tylko jak postoi całą noc to jest problem ale zależny od temperatury powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.