Gość Anonymous Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 mam opla frontere 2,2 DTI 2003r ma 100tys przebiegu i od wczoraj na wolnych obrotach ma bardzo duze drgania silnika, tzn takie ze az drazek od skrzyni lata w srodku, jak sie zwiekszy obroty powyzej 2,5 tys jest to nieodczuwalne,mial ktos z Was cos takiego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A nie urwała się któraś z poduszek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/#findComment-322938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 wedlug mechanika nie pracuje jeden cylinder na wolnych obrotach tylko nie wiem jaka jest przyczyna bo speca od eletroniki nie ma i nie mam gdzie sprawdzic co komputer pokazuje bo to stalo sie w 40 stopniowym upale przy duzym obciazeniu wiec mozliwa jest chyba przestawienie czegos w ustawieniach ale to tylko moje przsypuszczenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/#findComment-322913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Jak jesteś z Wrocka to podjedź do Artura - tel. 3541239 p.s. wypadałoby się przywitać na forum - jest od tego specjalny temat na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/#findComment-322911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 dzis zostawilem opla w naprawie, okazalo sie ze ktorys z wtryskiwaczy sie podwiesza i gdy spada cisnienie nie chce chodzic na wolnych obrotach jutro bede wiedzial wiecej, ale jeden wtrysk stoi okolo 1tys zl;/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/#findComment-321908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 okazalo sie ze pompa do zyleta tak jak i wtryski, problem byl innej natury. poprzedni wlasciciel go przegzal i pekly pierscienie na ostatnim tloku, nie wszystkie. jeden zostal i wlasnie ja rozwalilem ten jeden. Do wymiany uszczelki, panewki, jeden zawor i wszystkie pierscienie. przy okazji wymienilem sprzeglo. wszystko kosztowalo 3200zl, za robote 1600zl to duzo, jak myslicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3878-frontera-22-dti/#findComment-319900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.