Gość andrzejw411 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Jak w temacie. Zostały już wymienione pierścienie tłokowe, zmieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów i sprawdzona szczelność głowicy. Jednak nie widać zmiany. Nadal kopci i bierze olej. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Zostały już wymienione pierścienie tłokowe, zmieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów i sprawdzona szczelność głowicy. Jednak nie widać zmiany. Nadal kopci i bierze olej. Czy wie ktoś co może być tego przyczyną?A gładź cylindrów jak wyglądała-może pierścienie jeszcze się nie dotarły do cylindrów-a sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach po wymianie pierścieni?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Sprawdź odmę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ppskorpion Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam serdecznie! Posiadam ten sam problem z Sintrą 2.2 benzyna. Zużycie nasiliło się nagle około 1-2 miesięcy wstecz. Dzisiaj mam wizytę u znajomego "uzdrowiciela" z firmy Opel - zobaczymy jaka będzie diagnoza. Na pewno dam znać. Myślę że sprawdzenie odmy to jedna z pierwszych ważnych czynności, ale dojście do niektórych elementów silnika w sintrze to nie lada problem. Odezwę się po ustaleniach i dam znać o efektach napraw. Aktualnie zużycie to ok. 2 litry na 500 km. Porażka. Czekam też na sugestie innych użytkowników lub fachowców. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam serdecznie! Posiadam ten sam problem z Sintrą 2.2 benzyna. Zużycie nasiliło się nagle około 1-2 miesięcy wstecz. Dzisiaj mam wizytę u znajomego "uzdrowiciela" z firmy Opel - zobaczymy jaka będzie diagnoza. Na pewno dam znać. Myślę że sprawdzenie odmy to jedna z pierwszych ważnych czynności, ale dojście do niektórych elementów silnika w sintrze to nie lada problem. Odezwę się po ustaleniach i dam znać o efektach napraw. Aktualnie zużycie to ok. 2 litry na 500 km. Porażka. Czekam też na sugestie innych użytkowników lub fachowców. Pozdrawiam. Sprawdź najpierw czy na pewno olej spala się w silniku, może puściła jakaś uszczelka i wycieka?? Niema plam pod autem?? Jeśli spala olej a odma drożna to od razu rób głowicę i pierścienie. ale dojście do niektórych elementów silnika w sintrze to nie lada problem 2,2 to pikuś, zrób coś przy V6   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ppskorpion Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam ponownie szanownych forumowiczów!!! Problem zużycia oleju rozwiązał się w banalny sposób. Wystarczyło wjechać na kanał, do którego nie miałem dostępu wcześniej. Rozwiązanie - uszkodzony filtr oleju, który się po prostu rozszczelnił, gdyż zwyczajnie skorodował. Wyciek miał miejsce - co oczywiste - tylko podczas pracy silnika i skapywał na wahacz. Producent filtra wykonał go pewnie z materiału "bardzo dobrej jakości" /Made in Germany/. Ale to już żaden problem. Satysfakcjonujące było dla mnie to odkrycie. Oczywiście z ekonomicznego punktu widzenia. Nadal więc "kocham" moją Sintrę, która od trzech lat wozi moje "cztery litery" bezawaryjnie. I oby tak dalej, czego i Wam życzę. Pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.