Gość mr.suchy Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 A ze robie przeglady albo w Oplu albo w Norauto to troche kasy idzie (zwlaszcza w Oplu). Nie masz na co kasy tracić ? oba ww. punkty są drogie. Jak chcesz jechać na przegląd, bo coś skrzypi itp. to udaj się do stacji kontroli pojazdów. Powiedz czy ze robiłeś u nich przegląd i czy moga rzucić okiem. Zapłacisz 10, 20 zł albo za free. Jak obiecasz ze przyjedziesz do nich za rok. Jak naprawiać auto to u mechanika, zapytaj się znajomych czy nie znaja kogoś i czy nie mogą polecić. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-369603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biokd Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Z tym że ja przeglądy rejestracyjne robie w stacji kontroli pojazdow wlasnie, a jak cos zauwaze poza takim przeglądem to wole pojechac do opla i poprosic aby kazda pierdołę sprawdzili i wpisali mi do ksiazki serwisowej, mam rowniez kazda fakture, aby potem miec wszystko udokumentowane i aby dobrze sprzedac auto, skoro ja dostalem gwarancje np przebiegu i pozostalych parametrow to ja rowniez taka gwarancje chce dac kupcowi kiedys tam:) Mnie np dziwi to ze inni dziwia sie ze po 6 latach auto ma tylko 81tys km przebiegu, przeciez nie kazdy musi w ciagu roku robic kilkudziesieciu tys km, a jesli ktos jest za leniwy aby wsiasc na rower aby dojechac 10km do pracy to potem sie moze dziwic tak niskim przebiegiem:P Mnie np dziwi po 3 latach przebieg 130tys, i nie kupilbym takiego "zjechanego" auta z tak krótkim "stazem" Sorry, ta uwaga nie jest do ciebie tylko generalnie w eter:) W kazdym razie dziekuję za radę, na pewno cześć rzeczy lepiej zrobic u mechanika ale i tak wole to miec potwierdzone, ale mechanik musi by z kolei zaufany i z referencjami, bo w ciemno nie dam nigdy nikomu grzebac przy aucie. W oplu jest drogo bo maja wysokie marze, np znalazlem na sieci pompe wody o takim samy numerze producenta jaki podali mi w oplu, z tym ze ta pompa z netu oryginalna oplowska kosztuje 309zl a w oplu 450, wiec wole kupic za 309 zawiezc do opla i zaplacic juz z robocizna 450, bo w kilku innych miejscach samej pompy mi nie chca wymienic, chyba ze razem z rozrzadem. Pompe wtryskowa z kolei znalazlem tez oplowska oryginalna za 3000 a nie za 4500 ale musze zadzwonic do boscha i zapytac o regeneracje bo wymieniac jej nie trzeba, jest tylko nieszczelna. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-369647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 A mnie dziwi, że ktoś kupuje diesela po to aby stał. Na takie samochody sprowadzane nie licz, bo tylko u nas panuje przekonanie o dziadku emerycie właścicielu. Dziwi mnie też, że głupoty wygadujesz i z jakich mechaników korzystasz, skoro chcą wymieniać rozrząd przy wymianie pompy wody, która jest na pasku osprzętu a nie na łańcuchu rozrządu... Auto sprowadzone... wiesz ile trwa operacja zmiany przebiegu w CC? góra 3min. Wiesz ile kosztuje gotowa książka serwisowa z wpisami? jakieś 100zł. Pompa paliwowa cieknie przy tak małym przebiegu? też ciekawa sprawa...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-369654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biokd Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Dziekuję za informacje,kazda jest cenna. Nie kupilem diesla po to aby stał, bo jezdze nim sporo po kraju, bo uzywam go do celow sluzbowych, ale i tak nie jestem w stanie zrobic wiecej niz 30tys km rocznie, ale chyba tylko czystą przyjemnością jest przejechać się czasem do pracy nawet sporo kilometrow rowerem w cieplejsze dni niz autem nierzadko w korkach i czekac az brzuch urosnie, ok przyzwyczailem sie i bez samochodu jest czasem jak bez reki ale jesli mam mozliwosc jezdzic rowerem to zdecydowanie wole rower, po prostu dla przyjemnosci i zdrowia:) A co do sprawdzania to nie jest przeciez problemem skontaktować się z miejscami z ksiazki w ktorych auto bylo serwisowane, dlatego wlasnie mam gwarancje przebiegu i moze i są sposoby na cofanie i nawet tak absurdalny jak zakup ksiazki serwisowej, szczerze mowiac to pierwsze o tym slysze, ale nawet nie interesuje sie tym bo po prostu nie mam zamiaru nigdy tego robic, bo nie naleze do typu Polaka cwaniaka, wiec nie twórzmy teorii spiskowych jak w amerykanskich filmach, bo na swiecie są tez uczciwi ludzie, wiec ja nie mam zamiaru kantowac nikogo na aucie jak bede go sprzedawal to calkiem szczerze wszystko o nim podam, nie wazne czy bedzie 80 tys czy 200 tys km, czy tez sluczki, porysowania itp. Dlatego też wole samochod serwisowac w Oplu, tym bardziej że mogę czasem sobie na to pozwolić. I jeszcze nikt nigdy (z róznych źródeł) nie powiedział aby z autem bylo cos kiedys kombinowane bo dziala niemalże perfekcyjnie, a przeciekanie pompy nie jest duzym problemem bo to jest bardzo niewielka nieszczelność, prawie niezauważalna jak mi powiedziano, a że ja się na technicznych sprawach nie znam dlatego pisze właśnie tutaj bo po to to forum jest, aby zasięgnąć opinii i z całym szacunkiem ale wazne że ja mam pewność że moj samochód jest na 100% sprawdzony, a jak inni myśla i jakie tworzą historie to już ich problem, taka natura niestety Polaka, że np jak jest mały przebieg to na pewno cos musialo byc kombinowane itp itd... A co do wymiany pompy tylko z rozrządem to np w norauto mi powiedzieli, ale logicznym sie wydaje ze mozna to zrobic niezaleznie dlatego zaufanie mam do opla a jak bede mial sprawdzonego mechanika to nie omieszkam do niego zajechac i z nim również wspolpracowac. Pozdrawiam i zycze smacznych pączków jeśli ktoś jeszcze ich nie jadł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-369734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 To nie jest snucie teorii spiskowych tylko rzeczywistość, bo lewe książki produkują na potęgę i to nawet już zagranicą jak Polak jedzie kupować auto i 90% ściąganych aut ma kręcone liczniki. Nikt nie twierdzi, że nie jesteś wyjątkiem i może miałeś to szczęście i mieścisz się w tych 10%. Auta z silnikiem diesela na zachodzie nie stygną praktycznie a jeśli mają nawet prawdziwy mały przebieg to zazwyczaj dlatego, że miały wypadek i stały na parkingu albo w ubezpieczalni długi czas. I tu nie chodzi o model cwaniaka itp. tylko o to, że naprawdę ciężko kupić sprawdzone auto a naiwnych, którzy uparcie tkwią w swoich przekonaniach, że auto ma tyle ile na blacie nie brakuje. Kombinatorem i handlarzem również nie jestem stąd w chwili obecnej wymieniam wiele rzeczy w swojej CC zanim ją sprzedam w najbliższych miesiącach, aby jej stan był w miarę przyzwoity.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-369761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość and111 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Przeczytałem powyższą dyskusję. Jestem użytkownikiem Corsy 1,3 CDTI więc trochę dodam do tematu: - odradzam korzystanie z któregokolwiek ASO OPLA w Krakowie: bylejakość, naciąganie na gigantyczne (zbędne) wydatki i niewiedza - jeżeli chodzi o diagnostykę i mechanikę OPLI polecam firmę JA-RO z ul. Stoczniowców - tanio i fachowo - problem z pompą paliwową - trzeba dać do uszczelnienia - w Krakowie profesjonalnie i tanio można to załatwić w firmie diesel -service na ul Centralnej. Mnie też straszyli w ASO wymianą pompy paliwowej za kilka tys. zł. W diesel -service za uszczelnienie (2 lata temu) zapłaciłem 180 zł (zawiozłem sama pompę żeby nie dopłacać za demontaż i montaż). Jeżeli wyciek paliwa trwa już długo to może okazać się że poza uszczelnieniami do wymiany jest wałek napędowy w pompie. Po uszczelnieniu pompy radzę sprawdzić stan węży gumowych od układu chłodznia poniżej pompy paliwa. Zdarza się że pod wpływem kapiącego paliwa guma ulega degradacji i węże w tym miejscu pękają. - piersze słyszę że w silniku 1,3 CDTI razem z wymianą pompy wodnej zaleca się zrobić też rozrząd?! W tym silniku jest łańcuch (kolejni naciągacze...) Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-384867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 - jeżeli chodzi o diagnostykę i mechanikę OPLI polecam firmę JA-RO z ul. Stoczniowców - tanio i fachowo diagnostyka naktaniej wychodzi po kupnie na własność op-coma... problem z pompą paliwową - trzeba dać do uszczelnienia masz szczęscie że tak długo ci trzyma, bo niestety nie raz jest tak że uszczelnienie pomaga na chwilę i w końcu i tak najlepiej wymienić jest pompę.... piersze słyszę że w silniku 1,3 CDTI razem z wymianą pompy wodnej zaleca się zrobić też rozrząd?! W tym silniku jest łańcuch (kolejni naciągacze...) w tym silniku pompa jest na pasku wielorowkowym i wypada z czasem ją wymienić po większym przebiegu.... A łańcuch jest ale niestety bardzo kiepskiej jakości....i spora część uzytkowników jest już po wymianie rozrządu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-385088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 co do sprawdzania to nie jest przeciez problemem skontaktować się z miejscami z ksiazki w ktorych auto bylo serwisowane, poozstaje bariera językowa i to całkiem spora...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38888-silnik-zawieszenie-i-inne-corsa-c-13-cdti-porady/page/2/#findComment-385089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.