Gość jankcy Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam mam problem z odpaleniem vectry. kupiłem autko wszystko ok. autko paliło fajnie wszystko było ok. rano auta już nie mogę odpalić. startowałem chyba z 15-20 min. i nic. mechanik odpalił na pleku. autko paliło wszytko ok. rano ten sam efekt. nie mogę zapalić. sprawdzałem świece ok. nie wiem co to mogło się stać. wymieniłem filtr paliwa. i dalej to samo. czy to może być wina pompy?? dodam że jak długo startuje to webasto zapala. czy szukać gdzieś nieszczelności w układzie paliwowym??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Poczytaj ten temat http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomas74 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Miałem podobny problem w swojej Vieni . Mechanik wymienił jakieś mosiężne podkładki pod wtryskami i po kłopocie . Powodem było to że ropa mieszała się z olejem a wtryski nie potrafiły tego paliwa rozpylić. Przed wymianą tych uszczelek można sprawdzić paliwo jaki ma kolor, jeżeli będzie brązowe:( czyli wymieszało się z olejem ,wakuometrem idzie to sprawdzić. Oczywiście ponowna wymiana filtra paliwa i po 3 miesiącach także .U mnie po wymianie tych uszczelek wszystko gra. Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-371150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankcy Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 dzięki kolego właśnie wymieniłem wężyki powrotu i trójniki i teraz wszystko gra pali rano. Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-373148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek?? Jeśli idzie olej to przepuszcza uszczelniacz trawersów, wygląda tak http://moto.allegro.pl/oryginalne-opel-uszczelki-wtryskiwacza-2-0-dti-dt-i1505540826.html Miedziane podkładki są na dole wtryskiwacza, tak wygląda komplet http://moto.allegro.pl/zestaw-uszczelek-wtryskiwacza-opel-2-0-2-2-dti-i1512288953.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-373513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Dziś byłem u znajomego mechanika zapytać się ile weźmie za wymianę trawersów. Podał cenę 100 zł więc chyba nieźle. Jak tylko lepiej stanę z kasą to wymienię je + trójniki i przewody przelewowe. Odepnę wtedy chipa rozruchowego i zobaczymy może będzie spokój Na allegro zestaw uszczelek na jeden wtryskiwacz widziałem po 37 zł (więc 37*4) i zestaw trójników + 1m oryginalnego przewodu 60 zł. Przy okazji jak będę w pobliżu ASO zapytam u nich po ile mają, żeby nie płacić za przesyłkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-373571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankcy Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek?? Jeśli idzie olej to przepuszcza uszczelniacz trawersów, wygląda tak http://moto.allegro.pl/oryginalne-opel-uszczelki-wtryskiwacza-2-0-dti-dt-i1505540826.html Miedziane podkładki są na dole wtryskiwacza, tak wygląda komplet http://moto.allegro.pl/zestaw-uszczelek-wtryskiwacza-opel-2-0-2-2-dti-i1512288953.html dzięki kolego. czyli kupić komplet uszczelniacza trawersów i ten zestaw kompletu podkładek i wszystko powinno grać?? czy uda mi się to zrobić w domu?? zajmuje się troszkę mechaniką czy muszę jechać do jakiegoś mechanika?? gdzieś czytałem ale jedni piszą ze można przestawić kąt wtrysku jedni ze nie już nie wiem. a miałbyś jakiś schemat układu wtrysku?? i czy jak cofa się olej do przez wtryski to autko chodziło by równo miało moc czy coś się może stać jak będę narazie jeździł?? ODP: Jednak zrobiłem to sam zeszło mi dobry dzień roboty ale autko śmiga. Dzięki wszystkim za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38969-20dti-nie-pali-rano/#findComment-373797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.