Gość jankcy Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam mam problem z odpaleniem vectry. kupiłem autko wszystko ok. autko paliło fajnie wszystko było ok. rano auta już nie mogę odpalić. startowałem chyba z 15-20 min. i nic. mechanik odpalił na pleku. autko paliło wszytko ok. rano ten sam efekt. nie mogę zapalić. sprawdzałem świece ok. nie wiem co to mogło się stać. wymieniłem filtr paliwa. i dalej to samo. czy to może być wina pompy?? dodam że jak długo startuje to webasto zapala. czy szukać gdzieś nieszczelności w układzie paliwowym??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Poczytaj ten temat http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thomas74 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Miałem podobny problem w swojej Vieni . Mechanik wymienił jakieś mosiężne podkładki pod wtryskami i po kłopocie . Powodem było to że ropa mieszała się z olejem a wtryski nie potrafiły tego paliwa rozpylić. Przed wymianą tych uszczelek można sprawdzić paliwo jaki ma kolor, jeżeli będzie brązowe:( czyli wymieszało się z olejem ,wakuometrem idzie to sprawdzić. Oczywiście ponowna wymiana filtra paliwa i po 3 miesiącach także .U mnie po wymianie tych uszczelek wszystko gra. Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankcy Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 dzięki kolego właśnie wymieniłem wężyki powrotu i trójniki i teraz wszystko gra pali rano. Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek?? Jeśli idzie olej to przepuszcza uszczelniacz trawersów, wygląda tak http://moto.allegro.pl/oryginalne-opel-uszczelki-wtryskiwacza-2-0-dti-dt-i1505540826.html Miedziane podkładki są na dole wtryskiwacza, tak wygląda komplet http://moto.allegro.pl/zestaw-uszczelek-wtryskiwacza-opel-2-0-2-2-dti-i1512288953.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Dziś byłem u znajomego mechanika zapytać się ile weźmie za wymianę trawersów. Podał cenę 100 zł więc chyba nieźle. Jak tylko lepiej stanę z kasą to wymienię je + trójniki i przewody przelewowe. Odepnę wtedy chipa rozruchowego i zobaczymy może będzie spokój Na allegro zestaw uszczelek na jeden wtryskiwacz widziałem po 37 zł (więc 37*4) i zestaw trójników + 1m oryginalnego przewodu 60 zł. Przy okazji jak będę w pobliżu ASO zapytam u nich po ile mają, żeby nie płacić za przesyłkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankcy Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tylko właśnie z jednego wtrysku czasami zamiast ropy cofa się olej. mam nadzieje że to nic poważnego. a drogo cię kosztowało wymiana tych mosiężnych podkładek?? Jeśli idzie olej to przepuszcza uszczelniacz trawersów, wygląda tak http://moto.allegro.pl/oryginalne-opel-uszczelki-wtryskiwacza-2-0-dti-dt-i1505540826.html Miedziane podkładki są na dole wtryskiwacza, tak wygląda komplet http://moto.allegro.pl/zestaw-uszczelek-wtryskiwacza-opel-2-0-2-2-dti-i1512288953.html dzięki kolego. czyli kupić komplet uszczelniacza trawersów i ten zestaw kompletu podkładek i wszystko powinno grać?? czy uda mi się to zrobić w domu?? zajmuje się troszkę mechaniką czy muszę jechać do jakiegoś mechanika?? gdzieś czytałem ale jedni piszą ze można przestawić kąt wtrysku jedni ze nie już nie wiem. a miałbyś jakiś schemat układu wtrysku?? i czy jak cofa się olej do przez wtryski to autko chodziło by równo miało moc czy coś się może stać jak będę narazie jeździł?? ODP: Jednak zrobiłem to sam zeszło mi dobry dzień roboty ale autko śmiga. Dzięki wszystkim za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.