Gość zibi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 pojechałem na stacje wyrównać ciśnienie tak jak pisze na klapce 1,9 tył, 2,2 przód (po wyjechaniu od wulkanizatora mam na przodzie 2,7 a na tyle 2,5, więc chciałem zmniejszyć, ale jak zadałem takie ciśnienie jak na klapce od wlewu to opony jakby sflaczały, może wulkanizator ma niesprawny sprzęt? moze mierzyłeś na stacji jak powietrze w oponach się już nagrzało,a wtedy cisnienie rośnie? musisz mieć w miarę zimne opony i dobry ciśnieniomierz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość speedwolf Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Pojechałem na drugi dzień troche obniżyć ciśnienie, było to z samego rana a stacje mam niedaleko, więc opony były zimne, dałem na 2,5 z przodu i 2,3 z tyłu, zrobiłem 120 km i wydaje mi sie ze troche auto ucieka na boki na zakrętach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Pojechałem na drugi dzień troche obniżyć ciśnienie, było to z samego rana a stacje mam niedaleko, więc opony były zimne, dałem na 2,5 z przodu i 2,3 z tyłu, zrobiłem 120 km i wydaje mi sie ze troche auto ucieka na boki na zakrętach. może masz luzy w zawieszeniu,moze te opony są felerne jeżeli kupiłeś nowe,to zgłoś temat sprzedawcy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.