Gość luevil Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 od jakichś 2. tygodni mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie dziala tylko "od czasu do czasu" tzn ma przeblyski w czasie krecenia kierownicą, a w srodku samochodu wyraznie slychac szum plynu, ktory ustaje w momencie kręcenia kierownicą. plynu nie brakuje, ale zauwazylem, ze sie pieni. kolorek ma jeszcze ladny. winna będzie maglownica, czy raczej pompa? (dodam jeszcze, ze ta ostatnia pracuje cicho, a pasek jest naciągniety). tą calibrą jezdze juz ponad 2 lata i jak narazie nie bylo zadnych problemow ze wspomaganiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39406-maglownica-czy-pompa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekspertos Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Moim zdaniem to wina przekładni kierowniczej, a dokładnie w przekładniach z dużym przebiegiem wycierają się pierścienie zaworu dystrybucyjnego i nie trzymaja ciśnienia w sekcjach, lub wytarty teflon na tłoku listwy. Poroponuję podjechać gdzieś do specjalistycznego warsztatu zajmującego się regeneracją przekładni np: PURM w Łodzi diagnostyka za darmo: www.purm.com.pl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39406-maglownica-czy-pompa/#findComment-376185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jeśli płyn się pieni to masz nieszczelność w układzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39406-maglownica-czy-pompa/#findComment-376194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.