Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

od jakichś 2. tygodni mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie dziala tylko "od czasu do czasu" tzn ma przeblyski w czasie krecenia kierownicą, a w srodku samochodu wyraznie slychac szum plynu, ktory ustaje w momencie kręcenia kierownicą. plynu nie brakuje, ale zauwazylem, ze sie pieni. kolorek ma jeszcze ladny. winna będzie maglownica, czy raczej pompa? (dodam jeszcze, ze ta ostatnia pracuje cicho, a pasek jest naciągniety). tą calibrą jezdze juz ponad 2 lata i jak narazie nie bylo zadnych problemow ze wspomaganiem censored.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to wina przekładni kierowniczej, a dokładnie w przekładniach z dużym przebiegiem wycierają się pierścienie zaworu dystrybucyjnego i nie trzymaja ciśnienia w sekcjach, lub wytarty teflon na tłoku listwy.

Poroponuję podjechać gdzieś do specjalistycznego warsztatu zajmującego się regeneracją przekładni np:

 

PURM w Łodzi diagnostyka za darmo:

www.purm.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli płyn się pieni to masz nieszczelność w układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.