Skocz do zawartości

maglownica czy pompa?


Rekomendowane odpowiedzi

od jakichś 2. tygodni mam problem ze wspomaganiem, a mianowicie dziala tylko "od czasu do czasu" tzn ma przeblyski w czasie krecenia kierownicą, a w srodku samochodu wyraznie slychac szum plynu, ktory ustaje w momencie kręcenia kierownicą. plynu nie brakuje, ale zauwazylem, ze sie pieni. kolorek ma jeszcze ladny. winna będzie maglownica, czy raczej pompa? (dodam jeszcze, ze ta ostatnia pracuje cicho, a pasek jest naciągniety). tą calibrą jezdze juz ponad 2 lata i jak narazie nie bylo zadnych problemow ze wspomaganiem censored.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość ekspertos

Moim zdaniem to wina przekładni kierowniczej, a dokładnie w przekładniach z dużym przebiegiem wycierają się pierścienie zaworu dystrybucyjnego i nie trzymaja ciśnienia w sekcjach, lub wytarty teflon na tłoku listwy.

Poroponuję podjechać gdzieś do specjalistycznego warsztatu zajmującego się regeneracją przekładni np:

 

PURM w Łodzi diagnostyka za darmo:

www.purm.com.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności