Skocz do zawartości

Stukanie w tylnym kole


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

Mam astre II i mam taki problem: słychać takie jakby stukanie w tylnym kole (chyba prawym). Im większa prędkość tym większa częstotliwość stukania. Przy małej prędkości stuka z małą częstotliwością. Może ktoś mi poradzi co może być tego przyczyną.

Czytałem w jednym z postów że może to być wina odkształconej opony (mój samochód przed zakupem stał dosyć długo). Chciałbym wiedzieć co oprócz tego może być przyczyną tego stukania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adrianopelek

Ja w fiacie cc miałem taki problem ,że podczas whodzenia w zakręt cos mi stukało w okolicach koła tylnego , podczas jazdy na wprost stuków nie było . Okazało się , że z boku opony pojawił się taki wielki ''bąbel'' (opona miała już 8 lat , Dębica) i podczas pokonywania zakrętów uderzał on w nadkole. :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podnieś autko i pokręć kołem , zobaczysz czy wtedy też stuka, jak stuka to opona odpada, trzeba szukać dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dodam jeszcze ze to stukanie słychać na równej drodze, bez wybojów, dziur itp. Wydaje mi sie ze amortyzator słychać by było tylko przy wjeżdżaniu na jakieś nierówności na drodze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adrianopelek

Skoro stukanie narasta wraz ze wzrostem prędkości to wydaje mi sie , że najbardziej prawdopodobna tego przyczyną może byc odkształcona opona . :mrgreen:

 

Nowy, zrób tak jak proponuje Miły,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekiewa

albo cos ociera w ukladzie hamulcowym (klocki oslony) lub linka od recznego kumpel tak mial ze linka zle byla zalozona i stukala o bude :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

W Astrze szczegółowo się tylnym zawieszeniu nie przyglądałem, natomiast w Puncie miałem też taką sytuację że im szybciej jadąc coraz głośniej i szybciej mi stukało. Okazało się, że linka z ręcznego była blisko felgi a o linkę zahaczał ołowiany odważnik na feldze założony podczas wyważania opony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy, masz z tyłu tarcze,czy bębny,bo jak to drugie,to mogła się okładzina odkleic,ale wtedy bez sciagnięcia bebna sie nie obejdzie żeby stwierdzic.Jak hamujesz to tez puka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności