Gość noiser211@wp.pl Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 witam!mam problem .mianowicie chodzi o stacyjke.wymieniłem akumulator bo stary mial walnieta cele.otworzyłem drzwi pilotem i cos zaczeło swirowac.mianowicie wszystkie drzwi otworzylo oprocz drzwi od strony kierowcy. otworzyłem wiec kluczykiem,lampka od alarmu dalej swieciła.probowałem wiec odpalic auto i co sie okazało nawet na rozrusznik nie podaje sterowania.pozatym kluczyk w stacyjce dziwnie chodzi.bez oporow.co ciekawsze wyjołem kluczyk a kontrolki na desce rozdzielczej dalej swieca a ta zolta silnik z piorunem mroga.odpiołem wiec akumulator i załozyłem go dzisiaj znowu i dalej to samo... nie wiem co jest grane pomoze ktos??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Stawiał bym na immobilizer skoro mruga żółta kontrolka z piorunem.Świadczy to też o awarii w tym układzie..Jeżeli kolega posiada instrukcję obsługi do opelka to znajdzie informacje na ten temat (wskaźniki i przyrządy) na str.24 i 53 cyt:(Gdy lampka błyska po włączeniu zapłonu oznacza to usterkę immobilizera.Silnika nie daje się uruchomić). Myślę że w tym wypadku trzeba podpiąć autko pod komputer, wtedy będzie wiadomo co się tak naprawdę stało.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 spróbuj odpiąć kleme minusową na 15-20min. wtedy wszystkie kondensatory się wyładują tzw. trwały reset, po 20min. podłącz akumulator i włącz zapłon poczekaj z 5min. samochód będzie się uczył wszystkie na nowo ( sam ) i wtedy spróbuj odpalić auto jeśli to nie pomoże to tak jak pisał kolega wyżej trzeba podpiąć pod komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam serdecznie. W stacyjce urwał się trzpień napędzający kostkę ze stykami. Wyciągnij wkład naciskając w pozycji (1) zwalnianie zatrzasku. Z góry widać otwór ok. 4 mm średnicy wsadź tam cienki pręt i naciśnij. Jak wyjmiesz wszystko będziesz widział. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.