Gość Torcik25 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam mam problem po przekreceniu kluczyka w stacyjce samochod nie pali swiecą sie wszystkie kontrolki ale samochod nie zapala . Mam pytanie czy moze byc to problem ze stacyjka ?? i czy wystaczy wymienic tylko wkładke w stacyjce czy również kostke ?? bardzo prosze o pomoc i jak to zrobic??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 czy moze byc to problem ze stacyjka ?? i czy wystaczy wymienic tylko wkładke w stacyjce czy również kostke Witam. Opisz dokładniej autko ( jaki silnik i rocznik), sprawdź w poradach sczytywanie błędów i spróbuj je sczytać. "Nie zapala" to zbyt ogólne twierdzenie . Napisz czy rozrusznik kręci , a jeśli nie to czy słychać bendix. Wymiana wkładki odpada - jeśli kluczyk się przekręca to nie ma sensu .Z kostką - zbyt mało informacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Napisz też czy wcześniej były problemy z odpaleniem, czy po prostu wsiadłeś rano do auta i cisza. Może coś było wymieniane, naprawiane, regulowane ? A może nie masz paliwa w baku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magda Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Rozrusznik nie kręci i jest cisza, czy kręci a silnik nie zapala   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skalorek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Podepnę się pod temat, choć auto inne - astra 3 1.3 CDTI rocznik 2006. Po włożeniu kluczyka zawsze czekam aż zgasną wszystkie lampki i wtedy odpalam dalej. Co jakiś czas, losowo, raz na kilka tygodni, lampka autka z kluczykiem zaczyna migać a próba przekręcenia kluczyka i odpalenia auta się nie udaje - nie odpala, nie kręci jakby coś z immobiliserem. Po wyjęciu luczyka i ponownej próbie wszystko OK. Acha - autko z kluczykiem gaśnie dopiero w 2 sekundy po odpaleniu auta (w tym samym momencie, w którym gaśnie lampka oleju). Mam nadzieję, że opisałem wszystko jasno. Nie pamiętam czy wcześniej lampka autka z kluczykiem gasła jeszcze przed przekręceniem kluczyka na zapłon, czy dopiero w 2 sek po odpaleniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 lampka autka z kluczykiem zaczyna migać Witam. Raczej problem z immobilaiserem , ale zerknij na dział corsy - na dole strony głównej- jest temat Kody błędów Opel Corsa . To jest manual , jak samemu zczytać błędy z kompa . Sprawdź co Ci powie komputer - ideałem by było zczytać błędy w opisanej sytuacji , ale i bez tego może coś pokaże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skalorek Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Zczytałem - bład 1614 - (Wrong transponder key error (the chip is still in the key?) P1614 Wrong transponder immobiliser key B-006) Normalnie bym się mało przejmował, ale wczoraj auto zgasło podczas jazdy na szczęście akurat jechałem powoli, ale co by było gdybym gnał szybciej? Pytanie, co teraz robić - czy kluczyk przekazuje sygnał do modułu CIM cały czas czy tylko przy odpalaniu? Wychodzi na to, że cały czas i akurat sygnał zpostał przerwany, skoro auto zgasło - co o tym myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Pytanie, co teraz robić Napisz na PW do Gawlaka ( może ma gg - nie wiem). On jest specem od takich rzeczy i Ci dobrze doradzi , bo dla mnie ten system jest zbyt nowy , a ze starszymi też są zagwozdki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magda Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Po wielu próbach okazało się , że wyjęcie rozrusznika, rozebraniu go na części, przeczyszczeniu wszystkiego co się dało i ponownym złożeniu działa jak nowy. Najwyraźniej potrzebował odświeżenia trochę czułości i zainteresowania (chyba jakieś styki)teraz działa jak nowy. Dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.