Skocz do zawartości

Utrata mocy(SPALINY)


Gość signum007

Rekomendowane odpowiedzi

Gość signum007

Witam mam pewien problem ze swoim Signum 2,2dti?nie wiem czego sa to obiawy(zaden ze mnie mechanik)ale wymienilem EGR jak kazdy twierdzil to bedzie TO ale okazalo sie ze nie:(moze to byc przeplywomierz albo czujnik to ladowania turbo kto POMOZE prosze:)))obiawy to jade sobie spokojnie normalna jazda a on nagle traci MOC normalnie jak turbo by wysiadlo ale dziala slychac wyloncze silnik i wszystko wraca na swoje miejsce he jade juz normalnie az do nastepnego razu jak bby cos przeszkakiwalo?jak ktos mial podobny problem prosze o POMOC co to moze byc?pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość signum007

juz bylem na diagnostyce komp wykazal ze to EGR ale mowilem juz ze go wymienilem na nowy i dalej jest ten sam problem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

juz bylem na diagnostyce komp wykazal ze to EGR ale mowilem juz ze go wymienilem na nowy i dalej jest ten sam problem..

Znalazłem takie info odnośnie wyminay tego zaworu;

"W niektórych silnikach po założeniu go trzeba tylko pamiętać, że konieczne może być jego elektroniczne dopasowanie (sterownik musi dostać informację o położeniu spoczynkowym trzpienia sterującego)."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworu EGR to ja pisałem przy temacie zawor EGR ze moj mechanik mowil ze zawor EGR jak sie zaklada nowy to trzeba go zaadobtować do samochodu ja mialem duze problemy z mocą wymienilem EGR oraz kolektor ssący i odpukać jak ręką odjoł sama przyjemność teraz jezdzić.Sprawdz kolektor ssący czy pracują klapy wirowe bo to jest bardzo slaby punkt naszych opelkow te klapy sie zacieraja i tez z tego powodu tracisz moc ja tak mialem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde zapalenie kontrolki silnika wprowadza sterownik w tryb awaryjny ograniczając moc silnka. Częste przyczyny utraty mocy w tych silnikach to elektrozawory sterowania tyrbiną klapami powietrza dodatkowego i zasobnika podciśnienia, EGR, Czujnik ciśnienia doładowania. Wszystko można zweryfikować lecz trzeba podłączyć autko do komputera i przeanalizować parametry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności