Gość reactor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam Pytam gdyż znalazłem świetny artykuł, a nie wiem na jakim przykładzie reflektorów jest on napisany (czy szkło czy plastik?) http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=152597&c=114&f=9   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam Pytam gdyż znalazłem świetny artykuł, a nie wiem na jakim przykładzie reflektorów jest on napisany (czy szkło czy plastik?) http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=152597&c=114&f=9 Wykonane są z tworzywa (nie szkło). Wierzchnia warstwa tego tworzywa jest powierzchniowo uszlachetniana/utwardzana itp. Po jej spolerowaniu efekt długo się nie utrzymuje i trzeba ją polerować cyklicznie. Duże lepiej kupić najtańsze soczewki DUPO lub TYC i przełożyć same szkła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reactor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dzięki za rade ale ja mam mondeo mk2, a przykład polerki był na omegę, dla tego też wpadłem tu do was na chwilę aby zapytać o wasze szkiełka Czy tą wierzchniową warstwę można zastąpić jakimś preparatem, aby rzadziej powtarzać cykl polerowania? I co ile mniej więcej taki cykl trzeba by w tedy powtarzać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 http://www.motonews....52597&c=114&f=9 Technologia trochę poszła na przód . Kuzyn dorwał jakąś pastę polerską i mi przeczyścił ( co prawda tylko z zewnątrz ), ale efekt robi wrażenie - już nie są żółte i jakby lepiej dają .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Papierek wodny najpierw grubszy, potem drobniejszy, na koniec z 2500 - 3000 i pasta. Jak dobrze zrobisz to przynajmniej z dwa lata nie będziesz tam zaglądał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reactor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) mógłbyś może coś opisać, co twój znajomy robił i czym? W jednym czasie napisaliśmy.. Spoko 2 latka mi wystarczy. I tak pewnie będę robił co roku bo to chwila, a efekt piękny Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez reactor scaliłem posty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rNest Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Podłączę się nieco do tematu. U mnie w Omedze fatalnie świecą przednie lampy.Nocą nie idzie jeździć.Właściwie to mogę cały czas na długich jeździć.Czy wymienić lampy , czy może jeszcze coś im pomoże?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 próbuj na początek to o czym już napisano   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 (edytowane) wymienić lampy , czy może jeszcze coś im pomoże? Uczciwe polerowanie , to dobra sprawa . Nie pamiętam gdzie to czytałem , ale ludziska pisali , że czasem przesłona wewnątrz reflektora ( ustalająca snop światła) , nie jest zbyt precyzyjnie ustawiona . Cofali żarówkę o 3-5 mm , przez podłożenie podkładki lub nawiercali i wstawiali śrubę do regulacji odległości. Problem raczej nie dotyczył lamp Helli. Chodzi o tzw. ryfle (zwykłe). Edytowane 31 Października 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.