Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 W omedzie jedziez 200 a czujesz ze 100 I tak kolega wyzej, nie kupie juz innego samochod z silnikiem innym niz min V, mam nadzieje nastepny samochod miec V8 Heheh ten wątek co do V tyczył sie omeg Bo przesiadłem się z omki na astre 2.0 w turbo dizlu ale na osiągi nie narzekam a przede wszystkim pali malo i się nie psuje a każdy wie jak to jest z omegą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/408-spalanie-omegi-20-16v/page/3/#findComment-353034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Hmm pali nie wiele mniej pewnie niz Omega 2.0 a cena za rope jest niekiedy wyzsza niz benzyny, wlasnie widzialem zdjecie w dzisiejszej prasie, co do osiagow to tez nie mozna porownywac benzynki i diesla przy tych samych silnikach no ale kazdy lubi to co ma Jesli chodzi o prsucie, hmm ja nie narzekam, przed chwila wlasnie odczytywalem kody bledow w komputerku i smiga wszystko jak trzeba Kody dwa: 12 i 31 ktore w zasadzie nie sa bledami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/408-spalanie-omegi-20-16v/page/3/#findComment-353031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Jeśli można się wtrącić to uważam, że silnik V6 w Omegach jest genialną jednostką na autostrady Natomiast do ścigania spod świateł się nie nadaje (stwierdzone na przykładzie seryjnej Calibry V6). Dlatego wole oplowskie 2.0 16v niż 2.5 V6 Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/408-spalanie-omegi-20-16v/page/3/#findComment-353021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Z omkami to jest istana loteria.Moja może nie psuja sie jakoś sama z siebie tylko wszystko było albo moja wina bo za bardzo jej dawałem lub z powodu gazu (miałem sekwencje lovato za ponad 4 tyś) ale za same pompy paliwa dokładnie dwie(w okresie poł roku) dałem prawie 2 tyś.....wiec oszczedzanie na gazie mi nie wychodziło hehe.Pozatym wymienić musiałem dwa wiatraki od klimy wraz z obudowa i pełno innych pierdół.A zawieszenie to myśle ze dostawało tak po tyłku przez to ze miałem obniżoną omke i utwardzoną.Do tego co roku nowe tylne opony komplet swiec i kabli zapłonowych [ Dodano: Sob Paź 14, 2006 10:53 ] A co do silnika 2.0 i v6 w calibrze był też problem taki ze ten silnik był za ciezki na tak lekkie auto.Silniki 2.0 fakt faktem lepiej spisuja sie na miescie(tzn ma nizej położony momemnt obrotowu ale mniejszy niż w V6) ale co do predkości maksymalnej i elastyczności a co za tym idzie momentem obrotowym V6 przwyzsza znacznie 2.0 na trasie....a omegami przeważnie ludzie jeżdzą na długich trasach a calibrami się scigaja spod świateł więc dlatego 2.0 lepiej sie sprawdza w cali chodz przy deptaniu połyka takie same ilości paliwa jak V6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/408-spalanie-omegi-20-16v/page/3/#findComment-353015 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.