Skocz do zawartości

Spalanie Omegi 2.0 16V


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

W omedzie jedziez 200 a czujesz ze 100 :P

I tak kolega wyzej, nie kupie juz innego samochod z silnikiem innym niz min V, mam nadzieje nastepny samochod miec V8 :twisted::wink::P:P

 

 

Heheh ten wątek co do V tyczył sie omeg :!: Bo przesiadłem się z omki na astre 2.0 w turbo dizlu ale na osiągi nie narzekam a przede wszystkim pali malo i się nie psuje a każdy wie jak to jest z omegą :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm pali nie wiele mniej pewnie niz Omega 2.0 a cena za rope jest niekiedy wyzsza niz benzyny, wlasnie widzialem zdjecie w dzisiejszej prasie, co do osiagow to tez nie mozna porownywac benzynki i diesla przy tych samych silnikach no ale kazdy lubi to co ma :twisted::wink::!: Jesli chodzi o prsucie, hmm ja nie narzekam, przed chwila wlasnie odczytywalem kody bledow w komputerku i smiga wszystko jak trzeba :P Kody dwa:

12 i 31 ktore w zasadzie nie sa bledami :P:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można się wtrącić to uważam, że silnik V6 w Omegach jest genialną jednostką na autostrady :!: Natomiast do ścigania spod świateł się nie nadaje (stwierdzone na przykładzie seryjnej Calibry V6). Dlatego wole oplowskie 2.0 16v niż 2.5 V6 :wink:

 

Pozdrawiam!:twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z omkami to jest istana loteria.Moja może nie psuja sie jakoś sama z siebie tylko wszystko było albo moja wina bo za bardzo jej dawałem lub z powodu gazu (miałem sekwencje lovato za ponad 4 tyś) ale za same pompy paliwa dokładnie dwie(w okresie poł roku) dałem prawie 2 tyś.....wiec oszczedzanie na gazie mi nie wychodziło hehe.Pozatym wymienić musiałem dwa wiatraki od klimy wraz z obudowa i pełno innych pierdół.A zawieszenie to myśle ze dostawało tak po tyłku przez to ze miałem obniżoną omke i utwardzoną.Do tego co roku nowe tylne opony :twisted: komplet swiec i kabli zapłonowych

 

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 10:53 ]

A co do silnika 2.0 i v6 w calibrze był też problem taki ze ten silnik był za ciezki na tak lekkie auto.Silniki 2.0 fakt faktem lepiej spisuja sie na miescie(tzn ma nizej położony momemnt obrotowu ale mniejszy niż w V6) ale co do predkości maksymalnej i elastyczności a co za tym idzie momentem obrotowym V6 przwyzsza znacznie 2.0 na trasie....a omegami przeważnie ludzie jeżdzą na długich trasach a calibrami się scigaja spod świateł więc dlatego 2.0 lepiej sie sprawdza w cali chodz przy deptaniu połyka takie same ilości paliwa jak V6 :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności