Gość manius162 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam, Znajoma ma Opel Sintra 3.0 6v i podobno uszczelka poszła pod głowicą. Nie mam dostępu do tego samochodu obecnie, bo dopiero do niej jadę, Powiedzcie mi ile tam jest roboty przy takiej wymianie? Głównie chodzi mi o to jak jest z dostępem do głowicy, czy trzeba silnik wyciągać itd. I czasowo jak to wychodzi z taką wymianą. I czy jakieś dodatkowe części trzeba (oprócz tych uszczelek) np. jakieś śruby które trzeba wymienić itd. Dzięki. zmieniłem opis tematu / Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Ten temat może być pomocny przy wymianie: http://forum.opel24.com/topic/9041-z-jaka-sila-dokrecic-korby-oraz-glowice-w-sintrze-30-v6-24v/ Edytowane 15 Lipca 2011 przez majq1 Poprawiłem link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-379859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Hej Silnika wyciągać nie trzeba. Jak się zrzuci kolektory dolotowe to jest nawet sporo miejsca. Z materiałów potrzebnych to uszczelki pod głowice, można przy okazji wymienić uszczelniacze wałków i uszczelkę pokryw zaworów. Do wyjęcia lewej głowicy trzeba odkręcić nieszczęsną łapę mocowaną do pasa przedniego. Da się zrobić UPG w pół dnia, ale jak robisz to pierwszy raz to raczej obstawiam dwa lub trzy. Wydrukuj sobie też jak się ustawia rozrząd, bo będziesz musiał go zdjąć (lub wymienić na nowy - przy okazji).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-379870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość manius162 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Takie naprawy to już robiłem wiele razy, tylko chodzi o to ze z tym modelem samochodu nie miałem jeszcze doczynienia. Jeśli posiada ktoś jakieś PDFy typu "Sam naprawiam" to proszę o linki lub na priv. Przydadzą się bardzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-379911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asyriusz Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam Jestem tu nowy i mam problem z wymianą uszczelki pod glowicą wszystko złożone jak należy a auto nie pali byłem u gościa na kompie i wyskoczył jakiś błąd że zle połozenie wału. moje pytanie brzmi czy trzeba regulować popychacze zaworów (szklanki) jeśli tak to w jakim stopniu a jeśli nie to co może być przyczyną moich problemów. Może ma ktoś jakąś fotorelację z wymiany uszczelki pod głowicą lub instrukcję. Z góry wielkie dzięki. Jesteście moją ostatnią deską ratunku. Pozdrawiam czekam na odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-380059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) jakiś błąd że zle połozenie wału Może czujnik położenia wału jest uszkodzony lub coś z jego podłączeniem. Ustawienie rozrządu chyba też należy ponownie sprawdzić bo może jest taki błąd jak w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/36746-Po-zamianie-silnika-nie-mozna-go-uruchomic/ czy trzeba regulować popychacze zaworów Masz chyba hydro-popychacze więc nie regulujesz ich ustawienia. Kol. ILKU na pewno coś więcej wie w tym temacie więc poczekaj na jego podpowiedź. Edytowane 15 Lipca 2011 przez majq1 Poprawiłem link   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-380176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asyriusz Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Oki puki co dzięki i czekam na dalsze podpowiedzi pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-380251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Oki puki co dzięki i czekam na dalsze podpowiedzi pozdrawiam. Tak jak napisał Kacper popychacze są w pełni bezobsługowe. Jeżeli silnik nie pracuje to błąd położenia wału zawsze wyskoczy, motronic M2.8.3 tak ma. Na początek w takich sytuacjach do sprawdzenia: 1. Czy jest zapłon. 2. Czy jest paliwo. 3. Czy jest kompresja. Jeżeli są te trzy rzeczy to musi odpalić. Jak dla mnie to możliwe są takie opcje: - uszkodzony lub niepodłączony czujnik wału - źle ustawiony rozrząd (mało prawdopodobne, bo pewnie doszłoby do kolizji zaworów) - brak kompresji przez źle przygotowane głowice (wtedy przy kręceniu nie słychać za bardzo sprężania a dźwięk jest bardziej jednostajny, no i szybciej kręci rozrusznik, bo ma mniejsze opory) - pomylona kolejność zapłonu - niepodłączona cewka - niepodłączone masy na silniku To tak na szybko. Na początek sprawdź pkt 1-3 i napisz co wyszło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-380291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asyriusz Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki za pomoz wieczorem będę sprawdzał i jak coś będę wiedział to napewno napiszę pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-380473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek2k6 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Na wstępie chciałbym przeprosić, że odgrzebuję temat, ale jeśli to nie zbrodnia to chciałbym się zapytać jak ma się sprawa z wymianą uszczelki w Astrze G (silnik Z14XE): Czy konieczne jest wyciąganie silnika? Ile może wynieść koszt wymiany uszczelki w serwisie? Pytam bo chcę uniknąć naciągactwa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40808-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-455490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.