Gość Kacper Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 mowi ze pasek rozrzadu wymienial w 2009 roku. wymienial komplet z pompa w 2010 roku niby ma 80tys przejechane ale czy to prawda,to niewiem .przebieg jej 270tys. Trochę nieścisłości   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek12371 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Panowie i Panie pojechalem dzisiaj do serwisu opla tu w niemczech gosc powiedzial ze to moze byc te brzeczenie rolka od rozrządu zapytalem o cene......Wszystko razem 450 eur..sciol mnie znóg....komplet wraz pompa na ebaylu kosztuje 120eur,,reszte chce za robocizne,jak pojade do polski to paliwo wychodzi mi w jedna strone 106 eur.mechanik chce 350 zl.po obliczeniu wychodzi to samo.....chcialem sprostowac,ze gosc wymienil pasek caly komplet w 2009 roku. wjec obliczylem ze jak w 2009 roku zrobil natym pasku 20tys,a w 2010 jezdzil tylko pol roku bo puzniej kupil sobie toyote,aja te sintre uzywam dopiero 2tydzien..caly czas ,stala w garazu.dzisiaj zauwazylem ze cos kapalo spod spodu auta gdzies na srodku spora kaluza sie zrobila niewiem teraz czy to z klimy czy to plyn,puzniej znowu jezdzilem ale nic nie lecialo uzupelnilem plyn bo troszke brakowalo,hmmmm,sprzedac jej nie chce bo jest naprawde zadbana zreszta kosztowala 400eur,myslalem tez czy moze sam bym wymienil ten pasek,pompe itd,ale tamniema dojascia tak jak juz wczesniej napisalem powiedzcie co otym wszystkim myslicie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albin Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jeśli jesteś pewien, że masz wyciek płynu chłodzęcego, śmiało wymieniaj pasek rozrządu, rolki, napinacz i koniecznie pompę. Dostęp do wszystkiego jest od spodu auta. Poczytaj na forum jak się do tego zabrać. Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dostęp jest wystarczający. Nie od żadnego spodu tylko normalnie z boku. Zdejmujesz pasek wieloklinowy, osłonę rozrządu i masz tyle miejsca, że spokojnie ręce wsadzasz. Do ustawienia znaków będziesz jedynie potrzebował lusterka. Z narzędzi: kpl etorx, torx, imbus i nasadowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albin Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Oczywiście ILKU masz rację, ale jeśli autko będzie dźwignięte lewarkiem, to do wymiany pompy bez pozycji leżącej się nie obejdzie. Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Ja w V6 wymieniałem kompletny rozrząd, pompę wody, uszczelniacze wałków i pod auto nie musiałem wchodzić, lewarka też nie używałem, w 2,2 chyba jest podobnie bo długość silnika taka sama . Kolega irek12371 nawet jeszcze nie wie co hałasuje, ale już rozrząd będzie kupował. Mechanik powiedział, że to może być to, ale odpowiedzialności żadnej nie ponosi. Myślę, że lepiej najpierw dokładnie zdiagnozować (chociażby zdjęcie paska wieloklinowego i odpalenie - tak jak napisałem wyżej) i lokalizacja ewentualnego wycieku a dopiero brać się za wymianę czegokolwiek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zdejmujesz pasek wieloklinowy, osłonę rozrządu i masz tyle miejsca, że spokojnie ręce wsadzasz. I jeszcze zdemontować mechanizm wycieraczek bo strasznie przeszkadza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek12371 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ......Szanowni koledzy.......na 90 procent stawiam ze to halasuje te duze kolo od rozrzadu co jest na samej gorze ......jak silnik pracuje na wolnych obrotach jest cisza jak rusze lekko gaz slychac jak by cieniutkie tarcie i wlasnie ten dzwiek dochodzi dokladnie stamtad,mosialbym sciagnac obudowe rozrzadu..czy do tego zabiegu mosze sciagnac dekiel od klawjatury?...Pomyslalem sobie jeszce skoro gosc chce skasowac mnie 450 eur,to moze dojechalbym do polski bo mam 730 km do zielonej gory i odrazu wymienilbym hdropopychacze bo strasznie klepaly ale jak wymienilem olej to ucichly wczoraj znowu na moment sie odezwaly ale gdzies na kilkadziesiat sekund,wtedy moglbym reszte w glowicy wymienic bo jak by nie bylo ma przejechane 270tys.co otym myslicie,warto zrobic tak jak mysle czy na tym przebiegu jeszcze posmigam?..auto przeszlo przeglad tu w nimczech bylo testowane na wszystkie strony jak to u niemca,silnik byl lekko zaolejony to mnie pogonili ztym autem zebym silnik umyl i dopiero nastepnego dnia podbil mi pieczatke ..pajacyk niemiecki,wjec auto w stanie jest naprawde dobrym dlatego nie chce go sprzedawac bo sprzedam ,i kupie jakas padaczke znowu.Jak myslicie co zrobic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Cześć! Napiszę Ci co ja bym zrobił:-odkręć zbiorniczek płynu do spryskiwaczy (wtedy masz lepsze dojście),zdejmij pasek,odkręć osłonę rozrządu i odpal silnik.Tak jak pisali koledzy-zdiagnozuj gdzie i co szeleści ,a dopiero później kupuj części (ale się rymnęło ).Może to być tak pompa wody,jak i rolki napinacza,dociśnięta osłona,za luźny lub uszkodzony pasek (trze po osłonie),luz wzdłużny owego dużego koła, itd lub łożyska alternatora,pompa lub za niski stan oleju w układzie wspomagania. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 odrazu wymienilbym hdropopychacze bo strasznie klepaly ale jak wymienilem olej to ucichly wczoraj znowu na moment sie odezwaly ale gdzies na kilkadziesiat sekund, U mnie jest tak od czterech lat tzn od kupna Sintry i zawsze klepie wtedy gdy zbliża się czas wymiany oleju. W między czasie też czasami ale bardzo rzadko, zdarza się że na chwilę zacznie klepać któryś zawór. Więc paniki z hydro-popychaczami nie ma. halasuje te duze kolo od rozrzadu co jest na samej gorze Są tam dwa kola rozrządu na każdy wałek po jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41013-%C5%9Bwist-silnika-na-wysokich-obrotach-po-wymianie-oleju/page/2/#findComment-381620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.