Skocz do zawartości

świst silnika na wysokich obrotach (po wymianie oleju)


Gość irek12371

Rekomendowane odpowiedzi

::::::::::::Witam wszystkich:::::::

DZisiaj zajrzalem na pasek rozrządu......Jest jak nowy tak jak powiedzial mi niemiec .

Zdjelem pasek od alternatora,swist jest nadal ale zauwarzylem ze klekocze kompresor od klimy,ktora bardzo slabo

chlodzi moze jest pusta?...zastanawjam sie moze to poprostu jest taki dzwiek silnika?..chociaz dzisiaj odpalilem omege z takim samym silnikiem i niema tego dzwieku..trudno powiedziec jak bede w polsce w maju podjade do mechanika niech zobaczy,najwyzej wymienie w glowicy wszystko co jest mozliwe na nowe czesci..i bedzie spokoj zreszta silnik ma przejechane 270tys to chyba bylby czas pomyslec o wymianie jakis czesci ktore sie napewno zuzywaja,bo kupic inny silnik to tez ruletka bo nie wiadomo co sie kupi co otym myslicie.dziekuje wszystkim za porady,acha zapomnialem kolega wspomnial tez o plynie do wspomagania ktorego zamala ilosc moze powodowac świst...Fakt plynu jest tylko polowa w zbjorniczku..............Powiadomie wszystkich jak znajde przyczyne.........irek :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności