Gość Arkiz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam nie tak dawno temu zakupilem opla astre 2 1.6 8v z roku 2002 juz po nie dlugim czasie zwrocil moja uwage calkiem glosny grzechot dobiegajacy z okolic tylniego zawieszenia upewnilem sie ze nie jest to tlumik ani zadne z kol a i karoseria nie jest luzna wiec trzeszczec nie powinna. Problem w tym ze diagnostyka u mechanika wiaze sie automatycznie z rozebraniem polowy samochodu i pochlania czas a do tanich tez nie nalezy a tak czy tak jak juz sie zglosze do mechanika to tylko w celu naprawy bo samo zdiagnozowanie usterki bez naprawy nie ma sensu wiec tak staram sie jakos dowiedziec w czym zecz i ztworzyc jakis kosztorys by przygotowac sie jakos do tej calej naprawy serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam goraco Edytowane 19 Kwietnia 2011 przez Arkiz usunąłem Caps-lock w tytule   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ukaszkalisz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 A moze to klapa od bagażnika trzeszczy? u mnie trzeszczy jak diabli przy nierównościach i nie moge sobie z tym poradzić. Jak mi nerwy puszczą to podniesie ona troche temperature na piecu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkiz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 A moze to klapa od bagażnika trzeszczy? u mnie trzeszczy jak diabli przy nierównościach i nie moge sobie z tym poradzić. Jak mi nerwy puszczą to podniesie ona troche temperature na piecu... nie wydaje mi sie zeby to byla klapa hoc ona tez troszke halasuje to w tym przypadku to napewno nie klapa bo halas dobiega bardziej z dolu auta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wyczyść auto ze wszystkiego co masz w bagażniku i wtedy zobacz, łącznie z półką.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Podjedź na kanał i posprawdzaj osłony termiczne nad tłumikami, często zewnętrzna blacha na tłumikach koroduje i odrywa się, sprężyny czy są całe, gumy na amorkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.