Skocz do zawartości

Szarpanie


Gość EsoXose

Rekomendowane odpowiedzi

Opel zafira 2.0DTI 2001 r.

Od dłuższego czasu mam problem z szarpaniem przy gwałtownym przyspieszaniu (wciśnięciu pedału gazu w podłogę) na IV biegu czy też V przy zakresie obrotów 2500 i wyżej. Samochód przespiesza ale czuć szarpanie do przodu i tyłu tak jak by coś blokowało. Myśałem ze to pompa lub wtryski ale ostatnimi czasy była regeneracja i wtryski sprawdzone ale problem pozostał. Wymienione są również tarcze przód i tył. Kontrolki żeadne sie nie palą i błędów na komputerze też nie ma. Już nie wiem co to może być turbina? egr? proszę o podpowiedź.

Z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość EsoXose

czy to może mieć związek z czujnikiem położenia wału korbowego?swego czasu wymieniany był na zamiennik czytałem właśnie gdzieś ze dziwne rzeczy może wyprawiać właśnie nieoryginalny czujnik. Choć na kompie nie ma błędów. Gdzie gdzie sie ten czujnik znajduję? czy ewentualnie łatwa jest wymiana?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EsoXose

Proszę mi powiedzieć czy zapchany katalizator może tak sie właśnie objawiać? Czy w Zafirze 2.0 DTI 2001 r. można zamiast katalizatora wsadzić strumień? czy nie bo są jakieś czujniki za i przed katalizatorem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę mi powiedzieć czy zapchany katalizator może tak sie właśnie objawiać? Czy w Zafirze 2.0 DTI 2001 r. można zamiast katalizatora wsadzić strumień? czy nie bo są jakieś czujniki za i przed katalizatorem?

 

Zamiast kata włóż tłumik rozprężny będzie cichutko w aucie, tylko odpowiednio do pojemności silnika,żadnych czujników przed i za katem nie ma.

Co do szarpania to postawiłbym na czujnik obrotu wału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

czujnik położenia wału korbowego wymieniony-nie pomogło nadal szarpie ....już mi ręce opadają

W ostateczności zrób próbę działania turbiny podepnij wakuometr między siłownik turbiny WG a elektrozawór turbiny takim trójnikiem ale na dłuższym przewodzie który wyprowadź pod maską i przymocuj wakuometr do wycieraczki żebyś widział co sie dzieje z turbiną czy to ona przerywa lub skacze podciśnienie podczas jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dziś wyskoczył mi błąd P0105 i P1100. Ten pierwszy Czujnik ciśnienia doładowania gdzie go znajde? i czy sam moge wymienić? a ten drugi błąd?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności