Gość guniak Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam mam mały problem nie raz mi się zdarzy że jadąc na 1 lub 2 biegu bez gazu autem zaczyna rzucać na lpg i na benzynie,jak dodam gazu to jedzie bez problemu.Nie zawsze sie tak dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Sprawdz filtr paliwa nastepnie pompe.Zbiornik masz zalany wieksza lscia paliwa czy jezdzisz na oparach rezerwy??bo jesli tak to masz zasyfiony uklad paliwowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 guniak,EGR zasyfiony,zasyfiony układ paliwowy,kiepskie paliwo.Nie raz tak miałem i wystarczyło wlac Schell Power Racing i porządne odmulanie rozwiązywało problem.Jeśli to nie pomaga,to co niektorym po zaślepieniu EGR-a też znikał zonk.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Filtr paliwa mam nowy,benzyny mam ponad rezerwe,gazu w połowie.Jak się dostać do pompki paliwa(chyba od siedzenia),kiedys próbowałem ale mi sie nie udało,dekielek nie chciał odejść   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siux Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Jak dla mnie to problem jest natury "falowanie obrotów" i tak należy szukać ew. przyczyny - na początek sprawdzić stan filtra powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 filterek powietrza ma jakies 4 tys,ale świece nie wymienione,poza kangurkiem wszystko jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ja tak mialem w kadecie i to byla wina zaworu recyrkulacji spalin. jest on na kolektorze dolotowym i odpowiada za dodawanie spalin do mieszanki, chodzi o ekologie... zatkalem go i git!!! a nowy 250 kosztuje to nie opyla sie go wymieniac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 wina zaworu recyrkulacji spalintzw EGR?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ty ja niewiem jak to sie nazywa, na kolektorze dolotowym jest i idzie kanal przez glowice ze spalinami i podcisnienie reguluje iloscia dawki spalin do dolotu. jak ten zawor padnie to wali na maxa spaliny w dolot i jak jedziesz na na 2 te 25km/h to do mieszanki ci spaliny goni za duzo i szarpie wtedy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ok,dzięki bedę miał to na uwadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.