Gość djrobson87 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam ... mogłem się z wyborem modelu silnika pomylić ... nie mam aparatu zapłonowego co do mocy to jak wyżej 55 kw Silnik mam po małym remoncie i dotarciu (głowica pierścienie) po wyjechaniu z warsztatu okazało się że silnik jak przyspieszał tak przyspiesza mimo zwiększenia kompresji wymieniłem przewody i świecie problem braku mocy ustąpił jest jeszcze tylko jedna rzecz po dotarciu postanowiłem sprawdzić prędkość maksymalną auta i ku mojemu zaskoczeniu nadal nie chce się wkręcić na 5 biegu wyżej niż 3500 obrotów i prędkości 150km/h nie wiem co się dzieje pomysły mi się skończyły dodam że problem z obrotami dotyczy tylko 5 biegu przychodzą mi jeszcze dwa kompletnie bez sensu sprzęgło albo skrzynia ale to raczej nieprawdopodobne dodam że problem z obrotami dotyczy tylko 5 biegu może ktoś miał albo ma podobny problem Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 nie wiem jak w opelku, ale kiedyś berlingo co prawda w dieslu tez tak miał, wkęcał się na innych biegach na max'a a na 5tym biegu 130 km/h i ni "grama" więcej. Nie sprawdzałem czemu się tak dzieje (auto służbowe) ale prawdopodobną przyczyną (na moje) był ogranicznik(zwykła śruba) który wkręcony jest w podłogę aby pedał nie wszedł głębiej niż ma wejść.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-382285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nielogiczne jest to co napisałeś Jakby była "zwykła śruba" pod pedałem to na innych biegach też nie mógłby byś wkręcać się na max'a....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-382304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Może ktoś ustawił ci odcinkę do 150, żeby cię ułańska fantazja nie poniosła ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-382336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrobson87 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Nie to nie wchodzi w grę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-382781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Leszku mi również wydawało się to nie logiczne, ale tak było i prawdopodobnie jest nadal. Sam nie potrafię tego wytłumaczyć. Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś z przełożeniem w skrzyni na poszczególnym biegu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-382852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyciu Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 taka blokada pod pedałem ma sens, a dlaczego? to dlaczego utrzymując równomiernie wciśnięty pedał gazu samochód (szczególnie małej mocy) gdy zaczyna jechać pod górkę zwalnia a z górki przyśpiesza?, podobnie jest z jazdą na wprost im większa prędkość tym większy opór powietrza no i kiedyś musi nastąpić granica gdzie moc silnika zrównoważy się z siłami zewnętrznymi działającymi na samochód, linka gazu otwiera przepustnicę i steruje dawką paliwa a nie prędkością obrotową silnika bezpośrednio,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/41229-150-na-zegarze-but-w-pod%C5%82odze/#findComment-383338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.