Skocz do zawartości

Układ chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj jadąc zapaliła mi sie kontrolka akumulatora i kluczyk z samochodem, nie zwróciłem uwagi na temperature płynu chłodzącego, za chwile zapaliła sie kontrolka a temparatura była juz grubo ponad 100 Stopni C. zatrzymałem sie, w środku pod maską było mokro od płynu chłodzącego. wlaczyłem nagrzewanie na maksa zmniejszyć temperaturę ale z nawiewu leciało zimne powietrze zamiast ciepłego. płyn chłodniczy nie wycieka jest stały poziom, zmalało tylko tyle co wywaliło na silnik. mysle, ze to termostat, ale czy cos jeszcze mogło się poważnego stać?

 

to nie termostat, urwała sie jakaś śrubka z rolką i zablokowała pompe i dlatego grzał sie silnik...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności