Skocz do zawartości

Corsa C 1.7 DI brak mocy, pojawia się po pognaniu auta


Gość Kamil00

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem. Otóż moja Corsa C (2001) nie ma mocy, dopiero kiedy ją przepalę na 5 biegu do 3tys/obrotów to dostaje powera i później na każdym biegu ciągnie jak szalona, a tak mam problemy z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem itp. W czym może być problem? Przebieg oryginalny 180tys. auto zadbane, wszystko robione na czas.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie błędy pojawiły się na komputerze. Jeśli nie masz gdzie podpiąć auta, to skorzystaj z metody "gaz hamulec" aby sprawdzić kod błędu - metoda opisana na forum, więc bez zbędnych pytań w temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość martinbad

Witam

Mam problem z corsą c 1.7 di 2001r. 180000km

brak mocy i nierówna praca silnika na biegu jałowym . Nie mam błędów na OP-COM , wszystkie filtry powymieniane wtryski sprawdzone ok

Dane z OP COM z pracy na biegu jałowym:

 

 

Measuring blocks information:

 

Ignition Status,On 12V

Battery Voltage,14.8 V

Main Relay,Active

Spill Valve Relay,Active

Accelerator Position Sensor Signal,0.0 %

APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.98 V

APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.49 V

APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active

Simulated Full Load Switch,Inactive

Mass Air Flow Sensor,1.75 V

Mass Air Flow Sensor,26.9 kg/h

Boost Pressure,2.33 V

Boost Pressure,100 kPa

Boost Pressure Command,100 kPa

Barometric Pressure,4.88 V

Barometric Pressure,102 kPa

Intake Air Temperature,3.06 V

Intake Air Temperature,30 °C

Coolant Temperature,1.37 V

Coolant Temperature,75 °C

Fuel Temperature,36 °C

Brake Switch 1,Inactive

Brake Switch 2,Inactive

Clutch Switch,Inactive

Oil Pressure,Normal

A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive

A/C Pressure (Air Conditioning),4.98 V

A/C Pressure (Air Conditioning),800 kPa

A/C Coding (Air Conditioning),A/C Detected

Actual Injection Start,17 °CA

Injection Quantity,6.0 mg/strk

Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,5.1 %

EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),74.5 %

Pump Speed,425 RPM

Engine Speed,850 RPM

Desired Idle Speed,850 RPM

Glow Time Relay,Inactive

A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK

A/C Relay (Air Conditioning),Inactive

Vehicle Speed Pulse,Not Received

Vehicle Speed,0 km/h

Telltale (Check Light),ON

Glow Time Telltale,Off 12V

Diagnosis Glow Time Relay,Inactive

Outside Temperature,11.0 °C

Fan Relay 1,Inactive

Fan Relay 2,Inactive

Fan Relay 3,Inactive

 

w czym tkwi problem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności