Skocz do zawartości

Ciepły silnik nie odpala ! 1.7 CDTI 101KM


Rekomendowane odpowiedzi

Gość jarabl

Witam

Tak jak w temacie Ciepły silnik nie odpala !!!! 1.7 CDTI 101KM

Na zimnym nie ma problemu , podczas jazdy zachowuje się normalnie , błędów na kompie brak , wtryski sprawdzone !!!!

 

Brak już pomysłów (pompa , jakiś czujnik????)

Może ktoś coś podpowie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41607-ciep%C5%82y-silnik-nie-odpala-17-cdti-101km/
Udostępnij na innych stronach

zacznij od przeszukania na forum tematow "cieply nie odpala" badz "czujnik polozenia walka rozrzadu". moze pomoze...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41607-ciep%C5%82y-silnik-nie-odpala-17-cdti-101km/#findComment-384652
Udostępnij na innych stronach

Gość jarabl

Forum przeszukane ale rozwiązania brak

Co do czujnika wałka rozrządu to raczej chyba nie on , ponieważ po wypięciu wtyczki odpala bez problemu (więc chyba nie wpływa na rozruch)

Pozostaje czujnik wału korbowego ( ktoś wie jak go sprawdzić????)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41607-ciep%C5%82y-silnik-nie-odpala-17-cdti-101km/#findComment-384721
Udostępnij na innych stronach

Gość daroguru

Ja kilka razy miałem podobny przypadek, co opisałem w tym temacie:

http://forum.opel24.com/topic/38181-Problemy-z-odpalaniempedalem-gazu/

W ASO stwierdzili, że na 80% jest to słynny zawór regulacji ciśnienia DENSO. Raz mi jednak zdarzyło się, że na rozgrzanym silniku nie chciał odpalić, a jak po kilku próbach się udało, to na jałowym kręcił na około 400 obrotów i pedał gazu nie reagował. Po paru minutach wszedł na 500 obrotów i dalej zero reakcji. Otworzyłem maskę i pomyślałem, że może czymś poruszam i zaskoczy. Jak tylko dotknąłem wtyczki od wiązki kabli na silniku to wszedł na normalne jałowe obroty i można było jechać. Pojechałem do ASO z myślą aby wymienić wcześniej wspomniany zawór, ale jak powiedziałem o tej wtyczce to elektryk radził poczekać na następny taki przypadek i jak by znowu się zdarzyło, że dotknięcie tej wtyczki coś poprawi, to może się okazać, że wina leży po stronie wiązki kabli. Tam ponoć jest jakiś żel do izolacji i może się zdarzyć, że od temperatury żel się chyba rozlewa i nie izoluje jak należy. Minął chyba miesiąc i przypadek się nie zdarzył, ale czasami po odpaleniu przez chwilę obroty lekko falują. Chyba niedługo po prostu pojadę na wymianę tego zaworu DENSO i zobaczę co się będzie działo, bo już dość mam niepewności, czy odpali, czy nie, bo już nawet na trasie strach się zatrzymać na dłużej, bo silnika nie można wyłączać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41607-ciep%C5%82y-silnik-nie-odpala-17-cdti-101km/#findComment-384776
Udostępnij na innych stronach

po wypięciu wtyczki odpala bez problemu

a jak jest wpiety?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41607-ciep%C5%82y-silnik-nie-odpala-17-cdti-101km/#findComment-384838
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności