Skocz do zawartości

Parę pytań o opla astrę II DTL 2,0


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

A jak to jest z funkcją domykania szyb. Bo jeśli zamykam kluczykiem i przytrzymam go jeszcze trochę w prawo to szyby się same domykają. A czy jest możliwość aby szyby domykały się z pilota (bez wkładania kluczyka do dzrzwi)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A jest jakiś sposób na piszczące wycieraczki szyby. Wymieniłem piórka na nowe i nadal słychać taki nieprzyjemne tarcie wycieraczek o szybę. Da sie to jakoś wyeliminować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam !

Potrzebuję pomocy ma astrę kombi 2000r. 2,0 dtl, otóż cieknie mi olej na łączeniu misy

i skrzyni.Wycieki są znaczne po rozgrzaniu auta plama jest wielkości dłoni ( zapaskudziłem już cały garaż)

Co dziwne dość regularnie sprawdzam poziom oleju i jest w górnej granicy normy. Zrobiłem ze 4 tyś km i go nie ubywa ( to z czego cieknie ??)

Byłem u mechanika stwierdził ,że trzeba wymienić uszczelniacze a to kwestia podnoszenia silnika rozebrania sprzęgła i skrzyni ok. Zmagał się z tym ze trzy dni i skasował mnie na 9 stówek. Po odebraniu auta stwierdziłem ,że wyciek jest w tym samym miejscu i w takiej samej ilości . Nie wiem co mam robić ponieważ jak byłem z reklamacją to stwierdził ,że to może być coś jeszcze bardziej poważniejszego i mam się z nim umówić na naprawę. Tak się zastanawiam czy nie chce pod tym naciągnąć mnie znowu na jakieś koszta.

Poracie proszę

wiem ,że najlepiej zmienić mechanika ale nie chce odpuścić tej kasy co zapłaciłem

-co ma na myśli coś jeszcze bardziej poważniejszego

- no i co z tym olejem - dlaczego go nie ubywa ?

Będę wdzięczny za sugestie i rady

pozdrawiam Darek Denis

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek Denis, Widocznie nie zrobił tego tylko spartaczył , jeżeli nie ubywa ci w silniku to cieknie z wałka sprzęgłowego skrzyni biegów .Jeżeli natomiast pomylił się w diagnozie tej usterki to uszczelniacz na wale korbowym ,a to już poważna naprawa. .Za 9stów to byś miał skrzynię biegów ze hej.. .Ja ci radze podjedz do jakiegoś renomowanego mechanika niech ci sprawdzi gdzie ten wyciek , a następnie wróć do tego za 9stów i niech to robi w ramach reklamacji :D Tylko ma być konkretna diagnoza , beż opcji może. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrzyj wszystko dokładnie i sprawdź skąd wycieka - jak zajdzie taka potrzeba to sprawdzaj nawet co kilka kilometrów - możliwe nawet ,że będzie potrzebne jakieś małe lusterko na "patyku" i jakaś latarka.

 

ps. Ludzie ile wy zarabiacie ,że zgadzacie się płacić takie pieniądze za uszczelnienia - 3 dni roboty ? haha... co to za mechanik ? wiesz ile można zrobić za tyle czasu ? no chyba że to właśnie na cenę miało rzutować i dlatego tak długo stał u niego. Ile poszło na uszczelki/części z tych 9 stówek ? - normalnie nie mogę uwierzyć w takie rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !

Wiedziałem ,że na takich jak Ty mogę liczyć (czytam Twoje posty), problem mam z tym, że jestem z Krakowa ,a znaleźć konkretnego mechanika poza ASO jest kłopot -

Na gościa jestem konkretnie wkurzony bo zwodzi mnie jak tylko może. W zeszłym tygodniu nie mógł , bo zawalony robotą

A wymiana uszczelniacza na wale korbowym ile może kosztować :)?

pozdrawiam Darek Denis

 

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 09:40 ]

Dwa uszczelniacze po 177 zł kupione w Oplu widziałem pagony :D?

A cieknie dokładnie na łączeniu skrzyni z miską wycierałem rozgrzewałe auto i cieknie w tym samym miejscu.

Darek Denis

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymiana uszczelniacza na wale korbowym ile może kosztować

Tak jak już wcześniejszym poście napisałem jest to czasochłodna naprawa .Wiąże to sie z wyciągnięciem skrzyni biegów sprzęgła , i kola zamachowego , aczkolwiek nie skomplikowana ,tylko te wszystkie przewody drążki itd.. Tak sobie myślę że widocznie ten mechanik w ogóle nie wyjmował skrzyni ,bo przecież byłby widział itd, Moim zdaniem dokręcił śruby na misce olejowej i to była jego praca. Widząc ten wyciek między skrzynią i miska to właśnie na ten uszczelniacz na wale wskazuje, olej spływa a że skrzynia nie jest uszczelniana między silnikiem ,bo poco :D więc wycieka . Nie wiem czy posiadasz jakiś rachunek bo to jest po prostu zdzierstwo, a do tego niefachowość połączona z partactwem. Może ci i uwzględni i przyzna sie do błędu ,ale straconego czasu i braku samochodu już nikt nie zwróci .Omijać z daleka takie warsztaty :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności