Gość Kacper Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 A wracając do tematu troszkę jaśniej z tym ręcznym bo nie rozumie za bardzo zeby regulacja hamulca recznego była opuszczona prawie na minimum,bo to tez ma duze zanczenie Zapewne chodzi o dźwignię hamulca ręcznego, aby była opuszczona podczas regulacji szczęk hamulcowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bybs Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Pod mieszkiem hamulca recznego masz szpilke z gwintem okolo 8 cm a na niej nakretka-.słuzy to do podciagania recznego jak bierze on za nisko albo nie trzyma wcale. Przed wymiana okladzin czy bebnow lub samo regulatora(ponownym montazu bembnow) musisz ta nakretek (na kluczy 10 o ile dobrze pamietam)ustawic tak zeby byla w najnizyszm punkcie zebys mial duzo gwintu do regulacji, co za tym idzie linka nie jest naciagnieta, co powoduje ze szczeki sa w najnizszym polozeniu,nie naciagniete przec co beben bedzie wchodzil latwiej foto nizej z innego auto bo nie mogel znalesc opla KLIK jesli zle pisze to niech ktos mnie poprawi. chyba ze mi sie pomylilo i w innym oplu podciagalem linke recznego w tym miejscu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pedros_22 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 W tym modelu astry regulacja ręcznego jest pod autkiem śruba 8 na klucz 13   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.