Gość krzys1216 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Witam, lada moment będę miał do kupienia vectre 1,9 cdti 150km 08r kombi. Mam do was pytanie, jak z awaryjnością tych aut ? jak właściwości jezdne oraz wszystko inne. Czy te silniki mają jakieś bolączki ? Na co muszę zwrócić szczególną uwagę. Dodam że auto ma ok 160tys. przebiegu i jest serwisowane do samego końca. Pozdrawiam Krzysiek   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 wg. Mnie silnik ma bardzo dobre parametry, duża niezawodność. Słyszałem że podobno szybko w nich turbiny siadają, kiedyś tata miał VC właśnie z tym silnikiem zrobił na niej 230 tys. km i z turbiną nie było żadnych problemów, no ale wiadomo zależy jak kto jeździ   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/#findComment-388866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 ogolnie ja uzytkuje ten silnik od kilku m-cy dopiero wiec nie przejechalem duzo, to co robilem z moim silnikiem to czesciowe zaslepienie EGR-a(fiatowska blaszka z 4 otworami) i zmiana kostek wtryskiwaczy w aso opla ok.83 pln za sztuke, i wymiana sprezyny powrotnej pedalu sprzegla. EGR-y to bolaczka tych silnikow poniewaz przy emeryckim stylu jazdy potrafi sie zabrudzic co skutkuje szarpaniem, a z tymi kostakami wtrysk. to byly dwa rodzaje zolty(zatrzaski) to ten mniej trwaly, niebieskie to te bardziej wytrzymale. chociaz ja kupilem auto juz z wymieniona kostka 3-go wtrysku(te najczesciej padaja) jednak po kilku tys. jazdy po podlaczeniu op-com'a i sprawdzeniu dawek korekcyjnych wtryskow na 3 i 4 wtrysk. pokazywalo kolejno 1,40 i -1.39ml/suw na rozgrzanym silniku ok.88'C. max to -0,6 do 0,6 ml/suw podawany przez TIS. przed kupnem warto zajrzec pod plastikowa obudowe silnika i zobaczyc jakiego koloru sa zaciski na wtyczkach wtryskow. sprezyna pedalu sprzegla to tak prewencyjnie, ale jak sie okazalo 2-3 zwoje byly juz rozciagniete, a po wymianie pedal pracowac znacznie plynniej. zawieszenie tyl- glownie banany(na stojacym samochodzie chwycic za kolo i szarpac do bokow auta czyli do siebie i od siebie) jesli luz to na 90% wlasnie banany(gorny wachacz) do wymiany. ogolnie zawieszenie to skrzeczace elementy podczas przejazdu przez spowalniacze to znaczy ze na 99% gumy stabilizatora do wymiany koszt czesci nie wielki ok. 20pln na os. to chyba tak z najwazniejszych   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/#findComment-388870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1216 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 ogolnie ja uzytkuje ten silnik od kilku m-cy dopiero wiec nie przejechalem duzo, to co robilem z moim silnikiem to czesciowe zaslepienie EGR-a(fiatowska blaszka z 4 otworami) i zmiana kostek wtryskiwaczy w aso opla ok.83 pln za sztuke, i wymiana sprezyny powrotnej pedalu sprzegla. EGR-y to bolaczka tych silnikow poniewaz przy emeryckim stylu jazdy potrafi sie zabrudzic co skutkuje szarpaniem, a z tymi kostakami wtrysk. to byly dwa rodzaje zolty(zatrzaski) to ten mniej trwaly, niebieskie to te bardziej wytrzymale. chociaz ja kupilem auto juz z wymieniona kostka 3-go wtrysku(te najczesciej padaja) jednak po kilku tys. jazdy po podlaczeniu op-com'a i sprawdzeniu dawek korekcyjnych wtryskow na 3 i 4 wtrysk. pokazywalo kolejno 1,40 i -1.39ml/suw na rozgrzanym silniku ok.88'C. max to -0,6 do 0,6 ml/suw podawany przez TIS. przed kupnem warto zajrzec pod plastikowa obudowe silnika i zobaczyc jakiego koloru sa zaciski na wtyczkach wtryskow. sprezyna pedalu sprzegla to tak prewencyjnie, ale jak sie okazalo 2-3 zwoje byly juz rozciagniete, a po wymianie pedal pracowac znacznie plynniej. zawieszenie tyl- glownie banany(na stojacym samochodzie chwycic za kolo i szarpac do bokow auta czyli do siebie i od siebie) jesli luz to na 90% wlasnie banany(gorny wachacz) do wymiany. ogolnie zawieszenie to skrzeczace elementy podczas przejazdu przez spowalniacze to znaczy ze na 99% gumy stabilizatora do wymiany koszt czesci nie wielki ok. 20pln na os. to chyba tak z najwazniejszych A kolego jak spalanie ?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/#findComment-388877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 A kolego jak spalanie ? hmm, tak dokladnie nie jestem w stanie powiedziec, ale na trasie PL-GB do 6 litrow/100km ale trzeba wziac pod uwage ze predkosc przez niemcy i troche holandi 150-160km/h bez przerwy po zatakowaniu gdzies w holandii lub belgi tj. jakies 1000km od domu w PL komputer pokazal zasieg 1100km na pelnym baku(60 litrow) a w jezdzie codziennej to srednia 0k.6,5litra bez wielkoego oszczedzania.maks. co mialem to 10 litrow ale to dostawal bardzo duzo w palnik. i to raczej gdzies po miescie. aha, takie drozsze naprawy kola dwumas ktore wg wszelkich danych od nowosci wytrzymuja ok 170t.km. ale juz sa zestawy Valeo kola jednomasowego za mniej niz 2 tysie. tego raczej jeszzce nikt nie testowal poniewaz do sprzedazy te zestawy weszly dopiero gdzies w kwietniu-maju.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/#findComment-388879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 zapraszam do dzialu poradniki kupujacego opla tam juz sa odpowiedzi na temat tego modelu i tego silnika   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42367-prosze-o-na-temat-vectry-19-cdti-150km/#findComment-388895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi