Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dla Astry G 1,6 8v 55kW i 66 kW

grubość tarczy przód - 24 mm - minimum 21 mm

grubość tarczy tył 10 mm - min. 8 mm

średnica bębna tył 230 mm - maksymalnie 231 mm

 

jak są cienkie proponuje wymienić.... ja ostatnio wymieniałem bo miałem porażkę hehehe.... tarcze + klocki + czujniki do klocków wszystko na Lukasie

 

Ja się podepnę do tematu jakie są wymiary klocków (przód oraz tył) do Astry G z ABSem 1.6 16 V grubość, szerokość, wysokość.

 

Na allegro widzę różne rodzaje np.

 

Długość klock: 105 mm

Grubość nominalna: 16,2 mm

Wysokość klocki: 42,9 mm

 

 

Szerokość [mm]: 104,7

Grubość [mm]: 16,9

Wysokość [mm]: 42,7

 

@huri_khan aby podać Ci wymiary trzeba by mieć specjalną książkę ,mają je sprzedawcy(powinni mieć) - ja takiej nie mam jednak dane jakie podałeś tak czy inaczej nie będą wystarczające.Najczęściej potrzebny jest dokładnie model silnika (z abs są co najmniej 2 rodzaje 1,6 16V) ,rocznik autka ,typ nadwozia (np.kombi) i niekiedy inne dane.

 

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

GrzECHO,

piszesz o kadecie?:wink:???????????a t imbusy gdzie???????????????bo klocki sa na bolce zabezpieczone.takiw bolce sie wbija.a jak wyciagne tylko klocki to dam rade sciagnac tarcze??????????????????????????

 

GrzECHO,

piszesz o kadecie?:wink:???????????a t imbusy gdzie???????????????bo klocki sa na bolce zabezpieczone.takiw bolce sie wbija.a jak wyciagne tylko klocki to dam rade sciagnac tarcze??????????????????????????

Tak, pisałem o kadecie, ale w astrze i innych autkach procedura wygląda podobnie. Po wybiciu tych bolców musisz jeszcze odkręcić zacisk trzymający te klocki. Ściągasz kapselki zabezpieczające dostęp do śrub i wkładasz klucz imbusowy/ampułowy (jak zwał tak zwał > nie czepiać się ;-) ) i odkręcasz. Teraz zostało odkręcić jedną śrubkę trzymającą tarczę na odpowiednim miejscu i już można ją ściągnąć.

 

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witka :spoko: .Musze wymienić bębny i tarcze w swojej asterce i chcialem sie zorientować w cenach.Chodzi mi o to ile zapłace w warsztacie za demontaż starych i zalozenie nowych.Tłoczki i klocki były wymieniane pare miesiecy temu.Jesli ktos wymienial u siebie to prosze o informacje ile go skasowali za całą operacje w warsztacie.

Auto stoi od dwóch miesięcy na podwórku więc myśle że klocki są prawie jak nowe.

POZDRO 4 ALL :?:

. Wymieniałem wczoraj ale tylko przód tarcze ATE,klocki ATE .Części plus robocizna 512zł.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności