Gość magda Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Pojawiły się błędy 1. 15-Czujnik temperaturu płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie, 2. 52-Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopien, wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec), 3. 56-Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, zwarcie do masy (Bosch Motronic, Simtec) Co może być powodem takiej rodziny błędów, czy wynikają jakoś z siebie nawzajem, co można zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magda Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 winny był urwany przewód w wiązce na silniku-już działa temat do zamknięcia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.