Gość sensi Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Cześć, ostatnio zastanawia mnie co oni mają pod maska ? Już wyjaśniam o co chodzi. Kilka razy spotkałem się z fiatem seicento który ciśnie jakby miał jakieś turbo Jak oni uzyskują taki efekt ? Wkładają większy silnik czy co ? Bo raczej nie jest to kwestia samego wydechu czy świec lub sportowego filtru powietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Koło mnie stoi seicento 1,4 T, całkiem nieźle się odpycha   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ŁukaszN Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Kilka tygodni temu rozstałem się ze swoją perełką, wyglądał tak: Na początku był to sporting z jednopunktowym wtryskiem 1,1SPI ale zrobiliśmy mały swap na 1,2 16V z punto i trochę go podłubaliśmy, całkowicie przerobiony układ dolotowy, zawieszenie i wydech, moc miał nieco większą do mojej astry 1,6 8V Z16SE ale przy masie poniżej 800kg zrywał asfalt Można jeszcze się pokusić o założenie turbiny a wtedy 150-cio konna BMW 320 na 1/4 wącha spaliny Dużo takich świrów znajdziecie na autokaciku a do tego raz w roku są zloty centomaniaków w Borkach a tam naprawdę jest już co oglądać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 No powiem Ci że kozacki sejtek ;D za ile poszedł ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ŁukaszN Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Za 6000zł, śmieszna kwota w porównaniu z ogromem prac włożonych w to auto ale dzisiaj sprzedać auto to prawie jak wygrać na loterii W sam silnik włożyłem jakieś 1500zł, fotele Bimarco 500zł, zawieszenie 700zł, wydech i dolot kolejne kilka stówek, szkoda słów.. Gdybym finansowo tak nie kulał zostawiłbym go dla zabawy na weekendy Edytowane 6 Czerwca 2011 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ano tak jest, "tuningowa kasa" nigdy sie nie zwróci, wiem coś o tym.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angelika_C Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zbyt dużo aut jest teraz używanych na sprzedaż by ceny się trzymały i nigdy się nie wraca praca włożona ni części jeśli ktoś dba o auto. A jak najprościej w Seicento 1.0 dodać trochę mocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek1 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A jak najprościej w Seicento 1.0 dodać trochę mocy Sprawa prosta, zaszczepić mu c20xe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nihlus Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Bałbym się tym jeździć...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angelika_C Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Sprawa prosta, zaszczepić mu c20xe Jasne. Przeszczep i skrzydła a potem :gwizd: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.