Skocz do zawartości

Poduszki amortyzatorów Astra F


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Musze wymienić poduszki amorków z przodu.Dziś byłem w tym serwisie

http://www.pmcentrum.pl/

i mnie załamali z cenami.Powiedzcie czy nie chcą za dużo za poduszki (80 zeta szt.) +220 za robocizne(wymiana obu poduszek)

Jestem laikiem w tym temacie i nie orientuje sie w cenach ale na allegro znalazlem poduszki za 35 zeta szt.

Wiec coś mi podpadają ich ceny.

Aha gościu z tego serwisu powiedział że jest to najtańsza opcja.

Prosze powiedzcie czy nie chcą zedrzeć kasy ze mnie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat ceny poduszek ciężko się wypowiedzieć ,musiał byś znać firmę i sprawdzić w sklepie. Co do robocizny to jak dla mnie strasznie drogo liczą.

Na Twoim miejscu kupił bym na allegro i poszukał jakiegoś tańszego mechanika - to nie jest jakaś szczególnie skomplikowana operacja i wielkiej wiedzy nie trzeba żeby to wymienić ,a co ważniejsze ciężko było by coś popsuć czy źle zamontować tak więc każdy mechanik zrobi to jak należy (przynajmniej powinien).

Druga wersja to znajdź innego mechanika z innymi cenami i zapytaj o cenę części i robociznę ,często mniej liczą za usługę ,bo z części mają jakiś tam niewielki zysk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

80 zł za dwie to jest cena rynkowa, sam ostatnio wymieniałem i jakoś tak właśnie płaciłem natomiast co do robocizny to troche drogo Ja wymieniałem sam, nie jest to skomplikowana czynność ale trzeba się troche narobić no i potrzebne ściągacze sprężyn, stąd pewnie ta cena. Polecam samodzielną wymiane lub szukać tańszego mechanika.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba była cena za 1 szt. tak zrozumiałem z wypowiedzi - wszystko zależy od firmy.