Gość keisai Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam. Kupiłem Opla Astrę 3 1.9 CDTi 2006r. Mam pytanie i zarazem prośbę o podpowiedź. Nie działa mi tylna wycieraczka, czy posiada ktoś konkretny schemat bezpieczników? Nie wiem co się uszkodziło, natomiast słychać co jakiś czas pykanie dochodzące właśnie od mechanizmu wycieraczki. Druga rzecz. Podczas przekręcenia kluczyka na zapłon zapala się kontrolka "samochodu i kluczyk" i kontrolka "silnika" - w opisie w instrukcji użytkownika przeczytałem, że po kilku sekundach ta pierwsza kontrolka powinna gasnąć. Gdy przekręcę kluczyk i zapalę silnik dopiero wtedy one gasną. odczytałem błędy: ECN: 02345a ECN: 161450 ECN: 161600 KOMBINACJA HAMULCA I GAZU Dodatkowo zauważyłem, że przy obrotach ok. 2000 tak jakby się na chwilę zatykał i dalej się rozpędza. Co można z tym zrobić? Proszę osoby, które chcą pomóc o podpowiedź. Z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42864-b%C5%82%C4%99dy-ecn-0234a-16145-161600/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 odczytałem błędy: ECN: 02345a ECN: 161450 ECN: 161600 szukaj na forum bledow P0234 P1614 oraz P1616 (mozesz rowniez szukac jako 0234 1614 oraz 1616) jesli kontrolka gasnie zaraz po zapaleniu auta i nie zaswieca sie podczas jazdy yo prawdopodobne jest wielce ze bledy zostaly zarejestrowane ale obecnie nie wystepuja w aucie (ale i tak warto o nich wiedziec)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42864-b%C5%82%C4%99dy-ecn-0234a-16145-161600/#findComment-391466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keisai Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zauważyłem także, że przy obrotach 2tyś silnik jakby na ułamek sekundy się przytyka. Czy może być to spowodowanie błędem przeładowania turbiny ? PS. Odłączyłem akumulator na 1,5 godziny i niestety błędy się nie skasowały.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42864-b%C5%82%C4%99dy-ecn-0234a-16145-161600/#findComment-391619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk2424 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Witam. Posiadam Opla Zafire z silnikiem 1.9 CDTI i tez mam ten sam problem z zatykaniem tylko umnie nie pokazyje żadnego błędu zatykanie powtarza sie najczęściej na 2 i 3 biegu w zakresie 1900 i 2100 obrotów na innych biegach w moim przypadku jest nie wyczuwalne. Błąd 161450 i 161600 jest to błąd immobilajser najczęściej dzieje sie tak jak za szybko się przekręci kluczyk w stacyjce i autko nie zapali lub po chwili zgaśnie dlatego wywala ten błąd po paru razach się kasuje nic strasznego idzie się tego nauczyć wystarczy pamiętać ze trzeba odczekać 2 sekundy na każdej pozycji przy przekręcaniu kluczyka i wszystko ok. Taki urok tych samochodów. Proszę o jakieś wskazówki do mojego problemu. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42864-b%C5%82%C4%99dy-ecn-0234a-16145-161600/#findComment-443589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Reyopel Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Występuje u mnie ten sam problem z przytykaniem silnika przy obrotach 2tys,wymieniony mam kolektor oraz Nowy Egr ...czy ktoś poradził sobie z tym problemem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42864-b%C5%82%C4%99dy-ecn-0234a-16145-161600/#findComment-656160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.