Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z astra, od kilku dni błyska chack i to nie jest normalne błyski ponieważ ich częstotliwość jest duża i nie świeci się całym światłem tylko tak jakby było zwarcie. nie mogę wywołać błędów bo ciągle tak samo błyska. kilka dni temu został wymieniony alternator ponieważ poleciał regulator i mostek. po dni używania na nowym altku zaczęły się takie cyrki. dodatkowymi objawami są niskie obroty i słabnie. czego szukać ?? proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dawałeś do mechanika to najprawdopodobniej coś innego przy okazji załatwił. Może coś nie łączy od jakiegoś czujnika albo masa. Najlepiej byłyby podpiąć pod kompa i wiedziałbyś gdzie szukać usterki i reklamacja u mechanika. A na początek sprawdź napięcie na aku.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/#findComment-392057
Udostępnij na innych stronach

altka sam wymieniłem a był po regeneracji bo naprawa starego była w tej samej cenie i na kolejny dzień a trochę się spieszyło mi. mam kabel obd tylko na 16 pinów już znalazłem jak połączyć z z gniazdem 10 pinów tylko jaki program będzie z ogóle gadał z astra. bo ten co mam to raczej nie będzie. (vag com 311)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/#findComment-392060
Udostępnij na innych stronach

W takim razie może sam coś poruszyłeś przy wymianie bo nie wiem jak w astra I ale w astra II i w Sintrze check nie ma bezpośredniego związku z alternatorem. Niedawno padł mi alternator w Sintrze to jechałem na 3 akumulatorach (2 kupiłem w trasie) to na 1 przejechałem 70 km, natomiast Astra II może przejechać ok. 150-200 km (też sprawdzone). Natomiast kontrolka chcek zapala się pod koniec akumulatora, ale pierw ABS. Później robi się „choinka” (w astrze II) i silnik gaśnie. Możliwe że u Ciebie nowy alternator nie działa lub jest przerwa w obwodzie, albo coś przy wymianie poruszyłeś i gdzieś jakiś przewód nie łączy od jakiegoś czujnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/#findComment-392083
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś jakie jest napięcie na akumulatorze przed i po uruchomieniu silnika?? Co do podłączenia to jest tylko dwa kable tak jak piszesz; w diesel jest dodatkowy kabel do obrotomierza.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/#findComment-392218
Udostępnij na innych stronach

napięcie sprawdziłem i na wyłączonym silniku ok 13.8 a na uruchomionym 14.49. skoków napięcia nie zaobserwowałem, natomiast przewód idacy od masy z akumulatora jest ciepły jak silnik pracuje. pytanie co sprawdzać i czy podłączenie pod komputer coś da. jeśli tak to jaki program by się komunikował z samochodem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42991-check-ci%C4%85gle-mryga/#findComment-392598
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności