Skocz do zawartości

Bicie na kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam problem z biciem na kierownicy w mojej asterce problem pojawia sie po przekroczeniu 120 kmh a ustepuje po przekroczeniu 170-180 kmh auto jezdzi na alusach latem i kiedys starsza uderzyla o kraweżnik alusy byly ostatnio regenerowane byly tez sprawdzane i sa proste sa poprawnie wyważone co moze byc przyczyna ?? dodam jeszcze ze na oponach zimowych z felgami stalowymi problem tez jest ale wydaje mi sie ze bicie jest mniej odczuwalne.Jesli ktos z forumowiczow mogl by mi cos poradzic w tej sprawie to byl bym wdzieczny :wesoly:

 

Poprawione błędy ort.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie jest podobnie,ale 1 że mam stare gumy na lato,2 na zimówkach nowych też tak było dopóki nie spradzili mi geometrii.Skoro wcześniej Twoja Mama uderzyła w krawężnik,może sprawdź geometrie,moze w tym jest przyczyna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

sprawdz koncowki drazkow, jesli sa na nich luzy to kola moga lekko wibrowac przy pewnych predkosciach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja podobnie jak rox, proponowałbym sprawdzenie koncówek drążków kierowniczych, mój szwagier w golfie II miał taki obiaw i okazało się że przyczyną była właśnie koncówka drążka

 

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Gość Anonymous

kolego mat21 miałem ten sam problem, muszę Ci powedzieć że nawet przy tej samej prędkości występował u mnie ten problem. Otuż okazało się że tarcze chamulcowe były nie równe, po oddaniu do tokarza i ich przetoczeniu problem zniknął, więc i u Ciebie pewnie jest to samo. 2 wersja która może być pryczyną bicia na kierownicy może być niewidoczna buła na gumach. Morzesz tego nie zobaczyć gołym okiem ale jeć na sprawdenie. U mnie tjm. były akurat tarczki i ta wersja nawet wydaje Mi się bardziej prawdopodobna ale musisz sprubować 2 sposobów. Pozdrówka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam !

 

kolego mat21 2 wersja która może być pryczyną bicia na kierownicy może być niewidoczna buła na gumach. Morzesz tego nie zobaczyć gołym okiem ale jeć na sprawdenie. U mnie tjm. były akurat tarczki i ta wersja nawet wydaje Mi się bardziej prawdopodobna .

 

Zgadzam się z kolegą, u mnie wystepowała taka sama dolegliwośc, od 120 km/h sie zaczynało bicie kierownicy do 128 km/h póżniej przy wiekszej szybkości ustępowało okazała sie wadliwa opona.... dostała "guzów". Wymiana opon załatwiła problem.

Pozdrawiam

Władysław Z.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności