Skocz do zawartości

Kadett swap C18NZ - C20NE


Gość Jabud

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Robie swapa w Kadecie z C18NZ na C20NE. Wiązka silnika jest z Kadetta C20NE 91r, a wiązka budy jest C18NZ 91r. Koło akumulatora mam skręcane wtyczki, większość kabli połączyłem kolorami, kilka mi zostało.

 

Z wiązki budy został:

-cienki niebieski - (czujnik temperatury na zegary) mam go przedłużyć i podłączyć do czujnik temp na bloku? Bo u mnie z wiązki nie wychodzi do niego żaden kabelek.

 

 

A z wiązki silnika zostało:

- cienki niebiesko-żółty - przeleciałem trochę tematów, to jest ciśnienie oleju do kontrolki na zegarach?

 

- cienki czarno-czerwony - ?

 

- cienki niebiesko-czerwony - impulsator do digitala? Mam impulsator, na linke i wychodzą z niego właśnie niebiesko-czerwony i czarny. Mam podłączyć ten niebiesko czerwony czy zostawić?

 

Pod schowkiem miałem okrągłą kostkę 5 pinową, o taką:

 

obraz414s.jpg

 

obraz415a.jpg

 

Były w niej kable:

 

 

Brązowo-niebieski

Brązowo-żółty

Brązowo-biały

Czerwono-niebieski

(Grubszy) Czerwony

 

Pierwsze 3 połączyłem kolorami z wiązką silnika.

Czwarty jest podobno od pompy paliwa, przedłużyłem go do skręcanej kostki i połączyłem kolorem.

Ostatni to podobno stały plus na sterownik. Ja go połączyłem z dodatkowym oczkiem na plusowej klemie aku. Nie jest pewnien czy tak powinienem?

 

No i wychodzi na to, że to wszystko, ale nadal coś jest nie tak.

 

Rozrusznik kręci, ale nie ma iskry i pompa paliwa się nie załącza. Wyczytałem, że za brak iskry i paliwa, może odpowiadać albo czujnik położenia wału, albo przekaźnik pompy paliwa. Podmieniłem jedno i drugie, ale nadal to samo.

Co mam zrobić? O czymś zapomniałem? Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż teraz wyszła inna lipa... Iskra jest, pompa paliwa podaje na listwe, na wtryskach chyba jest napięcie ( odłączyłem wiązke od wtrysków i sprawdzałem, jeden pin do niebiesko czerwonego, drugi do masy i na wszystkich jest 12V), ale mimo to świece są suche. Do tego przy odpalaniu naładowny akumulator zachowuje się jak prawie rozładowany, i lekko przygasają kontrolki, ale kręci, słabo bo słabo. Po wstrzyknięciu w dolot kropelki jakiegoś samostartu silnik "odpala". Co to może być? Brakuje mi gdzieś masy? Te 3 kabeli przykręcane do głowicy są ok, odczyszczone itd. Masa przy aku też świeżo sprawdzana. Ręce mi już opadają... Jeśli ktoś umie mi pomóc, to będę bardzo wdzięczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności