Skocz do zawartości

wyciek oleju 1.7 DTI(Isuzu)


Gość marian14

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marian14

Witam,

 

wczoraj usunełem usterke z cieknącą ropą i pocieszyłem się jeden dzień i znów zauważyłem wyciek tym razem oleju wcześniej myślałem że to ropa ale po zrobieniu zaworu TCV i umyciu spodu auta zauważyłem dziś że cieknie olej nie ma tego dużo ale jest.Olej zauważyłem patrząc z kanału na prawej krawędzi miski olejowej i powyżej zaraz koło "kółek"z paskiem klinowym nie wiem skąd to może ciec czy miał ktoś taki problem czy to jest groźne jak to leczyć i czy ewntualnie można jeździć bez jakiś kolejnych usterek,pozdrawiam.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli Twój model auta posiada turbinę, to najprawdopodobniej właśnie to z niej leci. Ja też mam własnie tego typu problem - turbina jest rozszczelniona i po szybkiej jeździe kapie mi własnie z okolic paska klinowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i turbo ale jak Masz kanał sprawdź Alternator jest chłodzony olejem i czasem uszczelka lubi się zesrać wtedy ładnie zalewa:)

Co ty piszesz, od kiedy to alternator jest chłodzony olejem?

Olej idzie do pompy Vacum, która jest na alternatorze

( po przeciwnej stronie koła pasowego), ale tylko do smarowania łopatek wirnika.

Jakby ciekło spod alternatora, to byłoby to łatwo zauważalne,

bo tylko z jednego miejsca, przy mocowaniu węzyka do pompy Vacum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość andibart

Witam

Podepnę się pod temat. Mam zalany olejem silnik od strony ścianki grodziowej. Najpierw myślałem, że ten wyciek pochodzi spod dekla zaworów, lecz po dokładniejszej analizie doszedłem do wniosku, że wyciek jest z okolic kolektora dolotowego - chyba z połączenia kolektora z rurą od turbiny. Czy ktoś spotkał sie z takim przypadkiem, czy wystarczy wimienić uszczelki, czy może uszkodzona jest już turbina ? Zaznaczę, że autko jeżdzi dobrze, nie kopci, nie szarpie, przyspiesza normalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.mam wyciek oleju tak ,że cieknie az na alternator ale wg mnie to bedzie gdzies w okolicy vakumpompy i teraz mam pytanie?czy ktos miał podobny problem?czy wystarczy zmienic oring?czy może cała pompe vcum?>.Dziekuje za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności