Skocz do zawartości

Wtryskiwacze, cewka czy może coś innego?


Gość Temp-esT

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Temp-esT

Witam klubowiczów. Mam problem z moją Astrą G 1.4 90KM silnik X14XE + LPG.

Od kilku dni pali mi się kontrolka chek engine i wywala błędy:

0170 -? Bogaty wydech -? Ubogi wydech

0200 -? Za wysokie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa -? Za niskie napięcie obwodu wtryskiwacza paliwa

0443 -? Za wysokie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika -? Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika

1540 -? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał

-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście

-? Sygnał ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście

-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał

-? Ciśnienie systemu klimatyzacji, niewłaściwy sygnał

 

i zastanawiam się czy to zabrudzone wtryskiwacze czy raczej coś innego?

Dodam, że auto na benzynie pracuje fatalnie tak jak by nie paliło na 2 gary, a po przełączeniu na gaz da się jeździć. Jak pracuje na benzynie to z rury wycieka sporo wody (chyba wody), ale tylko gdy jest zimny.

Jak wykręciłem świece to jedna była odymiona (świece nowe).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko.

P0170- Czujnik O2 (bank1) usterka dostrajania paliwa ( lambda)

P0443 - układ odprowadzania par paliwa , obwód ster. zaworu oczyszcz.- usterka.

Prawdopodobnie chodzi o zawór odpowietrzania par pal. EVAP - mógł spaść wężyk podciśnienia.

1540 - coś z czujnikiem ciśnienia , ale błędy klimy odczytasz tylko kompem (zakładam , że domowych sposobów zczytywania nie znasz)

Kiedy zmieniałeś świece i przewody?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Temp-esT

Wężyk nie spadł sprawdziłem, świece wymieniłem dwa tygodnie temu, a kabli nie mam (mam cewkę zakładaną bezpośrednio na świece).

Dzisiaj oddałem wtryski do czyszczenia więc niebawem się okaże czy to one zawiniły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Temp-esT

Witam. Wczoraj odebrałem wtryski z czyszczenia i okazuje się, że dwa leją od 5 do 7 % paliwa więcej, ale gościu w warsztacie twierdził, że przy jeździe na gazie może być, ale błąd nadal nie zanika P0200 nawet przy jeździe na gazie i cały czas się świeci. Nowy objaw jest taki, że olej śmierdzi benzyną.

 

Czy te 7% może powodować takie problemy? (auto nadal na benzynie pracuje jak by na dwa gary co da się poczyć przykładając rękę do wylotu - nie ma płynnego strumienia spalin).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Wymieniłem całą listwę z wtryskami i nic, ale udało mi się połowicznie problem rozwiązać. Okazało się, że na jeden wtrysk nie jest podawane napięcie i teraz pytanie. Dlaczego? Komputer od gazu czy z auta?

A może coś innego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer od gazu czy z auta?

 

Jeśli sam zakładałeś lpg ( w jakiejś firmie), a przed zabiegiem było ok , to możliwe , że instalacja gazowa bruździ. Ja bym poszukał kumatego elektryka i liczył na cud , bo wymyślać , że to czy tamto , jest drogie dla kieszeni ( i to nie mojej ).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności