Gość mmmmariusz Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam serdecznie wszystkich ;-} Moja meriva prawie dochodzi już do stanu swojej pierwotnej doskonałości , ale..... Wymieniłem cała nową obudowe filtra paliwa wraz z wkładem , wymieniłem nowy oryginalny przewód paliwowy między filtrem a pompą , wyczyściłem przewody paliwowe. Jest lepiej gaśnie regularnie co siedem dni a w szczególności po jazdach po nierównościach , i zapala od razu po pięciu minutach bez "piłowania" silnika. Powoli kończą mi się pomysły , choć korci mnie jeszcze zbiornik paliwa tzn generalne czyszczenie , choć nie wiem czy to coś da , co ewentualnie mogło w nim wysiąść. Jeżeli ktoś miał przygodę ze zbiornikiem to będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmmmariusz Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Wszystkim zainteresowany moją przygodą z gasnącym silnikiem !!!! ZAŚNIEDZIAŁA WTYCZKA PRZY POMPIE PALIWA :-) reasumując wydałem na naprawy , a właściwie na wymianę nowych części , około 3000 zł , a okazało się w końcu , że wyjąć ,wyczyścić , zapłacić 20 zł. HA HA HA pozdrawiam wszystkich poszukujących , nie tracie nadziei   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 a od tego mogles zaczac az dziwne ze nikt nie wpadl na pomsyl zeby ja sprawdzic ja od takich rzeczy zawsze staram sie zaczynac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.