Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam Kupiłem niedawno Corsę B 1999r silnik x10xe. To moje pierwsze doświadczenia z tą marką więc moje pytanie może wydawać się nieco trywialne ale... Kontrolkę 'check engin' znam tylko z Matiza mojego ojca. Tam gaśnie ona po ok 2 sekundach od włączenia zapłonu. W oplu wyglada to tak: →włączam zapłon →zapalają się wszystkie kontrolki →gaśnie ABS i poducha →dalej pali się olej, ładowanie i check engin →przekręcam na rozruch i w tym momencie gasną wszystkie trzy Czy tak to powinno wyglądać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tooomek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ja w Astrze tez tak mam, więc chyba OK   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onio28 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Powiem tak : rzadko kiedy kontrolki alternatora i oleju i silnika gasą idealnie równoczescie - chodzi mi o Corse B , Astre F i G . Kontrolki te mają zgasnąć po zapaleniu silnika ale nie idealnie razem. Pisze o tym dlatego , że w silnikach 1,0 XE pojawiają sie rózne błedy i spotkałem sie juz z tym , że kontrolka silnika przy sprzedaży auta była podpięta pod alternator lub olej - wtedy gasła razem z jedna z nich . Zaobserwuj je.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 kontrolka silnika przy sprzedaży auta była podpięta pod alternator lub olej - wtedy gasła razem z jedna z nich . Zaobserwuj je.Widzialem juz taki patent w 2 autach sciagnietych z Holandii   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Rzeczywiście tak jest - kontrolki gasną osobno. W takim razie czy ktos mógłby mi napisać o co chodzi w tej instrukcji do Corsy? Daję dwa linki do fotek tych stron: Strona 36 Strona 108   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tooomek Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ale przecież to po niemiecku Może tu znajdziesz coś w ojczystym języku http://forum.opel24.com/corsa-vt1698.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Dzięki za pomoc - wygląda na to, że wszystko jest OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Sorki .ze odkopałam stary temat Wiadomo,ze przy odpaleniu zapłonu zapalaja sie wszystkie kontrolki i gasna .Natomiat od wczoraj w moim przypadku nie gasł check . Dzis jest juz ok .Co moglo spowodowac ,ze tak sie działo ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Temat powinien zostać przeniesiony do działu Corsa bo jest o niej a nie o Tigrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.